söndag 27 november 2011

Sally Hansen Nail Prisms Burgundy Orchid

Sally Hansen Nail Prims Burgundy Orchid är ett alldeles underbart duokromatiskt lack. Det skiftar mellan rödtonad lila, blåtonad lila, magenta och faktiskt även lite röda toner.

Jag älskar detta! Finishen blir väldigt glaslik, vilket jag älskar. Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt och formulan var lite rinnig, men inte så att det ställde till några egentliga problem.

Mitt betyg: 5/5

Om ni vill dregla mer över Burgundy Orchid så kan ni ta er en titt hos Sminkan, MakeuUpMyLack och ClawsInColor som också visat bilder på detta tidigare.

Sally Hansen Nail Prisms Burgundy Orchid is a gorgeous duochrome shimmer, shifting between blue and redtoned purple, magenta and red. So pretty! I also love the glasslike finish it has.
I needed three coats for opacity and the formula was a tad bit runny.

15 kommentarer:

  1. Åh så vackert, tycker så mycket om denna slags lack! :)

    SvaraRadera
  2. Vackert lack! Så fylligt och rikt på färgskiftningar.

    SvaraRadera
  3. Åååååh! Det är allt jag får fram :)

    SvaraRadera
  4. Det är ett enastående lack som ger mig svåra koncentrationssvårigheter då jag hela tiden vill titta på naglarna!

    SvaraRadera
  5. Sista bilden fick mig att dö lite. Så jäkla vackert! Och det passade dig jättebra :) Detta får hamna på listan :)

    SvaraRadera
  6. Så himla fint lack! :D Haha, jag kikade just på min lacksamling och insåg att jag nästan inte har några lack alls i den här färgskalan! Skamligt!

    Kram
    /Maria
    www.nailsbymaria.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Jättesnyggt! Ett sånt måste jag köpa.
    Har du provat magnetic lacken från filthy gorgeous?
    (http://filthygorgeouslondon.com)
    Snubblade över dem när jag när jag kollade lite på nätet inför en resa till UK.

    /Sara

    SvaraRadera
  8. Rainbowify Me: Isn't it? I love it?

    Kerstin: Ja, jag älskar det, måste köpa fler Nail Prisms!

    Honi: Jag med!

    Annie: Tack!

    BrilliantNail: En klockren beskrivning!

    Charlotte: Thanks!

    Cactus: Haha!

    Sminkan: Ja, jag vill ha många fler Nail Prisms. Kanske blir tvungen att skämma bort mig själv med några av de dyrare... :-)

    Lacklycka: Hehe, jag förstår dig! ,-)

    Annie: Tack!

    Chaosophia: Amber Ruby är snäppet vassare dock. Men det här är definitivt värt att klicka hem. :-)

    Martine: Det finns på eBay om du är sugen! :-)

    Maria: Vilken fin blogg du har!

    Sara: Nej, har inte provat något lack från Filthy Gorgeous, men om jag fick chansen att köpa några så skulle jag inte tveka. :-)

    SvaraRadera
  9. Vad vackert, och vilken glans! :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!