söndag 31 oktober 2010

Trind Caring Color 122

I dag bär jag ett mörkt vinrött krämlack från Trind Caring Colors. Lacket har inget namn utan ett nummer, 122. Jag älskar verkligen mörka, vampiga krämlack så här på hösten. Det är så snyggt!

Formulan var lite åt det tunna hållet, men ändå mycket lätt att lacka med. Det täcker helt med två lager och blir verkligen högglansigt även utan topplack.

Mitt betyg:
4/5

Sambons kommentar:
"Fylligt. Snyggt."

Trinds nagellack kostar 99 kr hos Claudia.se.

English: This is 122 from Trind Caring Color, a very dark wine red creme. I love these dark vampies for fall. The formula was a little bit thin, but still very easy to apply. The finish is very shiny even without a top coat. This is two coats.

11 kommentarer:

  1. Jösses vilken härlig glans! Det är verkligen ursnyggt!

    SvaraRadera
  2. Superfint ju, älskar vinröda, vampiga krämlack jag med...

    SvaraRadera
  3. Ohh, vilken glans! Det ser blött ut! Läckert!

    SvaraRadera
  4. Urfint! Gillar att det är riktigt mörkt men att det ändå går att urskilja färg :)

    SvaraRadera
  5. Ninni: Ja, visst är glansen otrolig!

    Aila: Ja, det är så klassiskt och snyggt.

    Åsa: Eller hur!

    Nailspotting: Ja, jag gillar också mörka lack som ändå inte ser svarta ut.

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt! Jag är andlös!

    SvaraRadera
  7. Vad fint det var. Vilken glans!!

    SvaraRadera
  8. Å, läckert - jag har nåt liknande hemma som jag blir sugen på att fiska fram nu.

    SvaraRadera
  9. Emma P: Visst är det! Det är konstigt, jag faller sällan i trans över liknande nyanser när jag ser dem i flaskan, men väl på nageln är de så läckra!

    Sminkan: Jag är också väldigt förtjust i detta!

    Mia: Ja, glansen är verkligen otrolig.

    Julia: Jag blev också sugen på vampisar. Måste gå igenom gömmorna hemma i jakt på fler.

    SvaraRadera
  10. Skitsnygg färg och fantastiskt högblank finish!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!