onsdag 20 oktober 2010

Shoppat!

I dag efter jobbet slank jag in på Åhléns City. Först var jag förbi MAC-disken och tittade på lacken från Nail Trend F/W 2010, men kunde inte bestämma mig för om jag vill ha några av dem så jag gick en trappa ner utan att ha köpt något. Där tittade jag på Isadoras höstlack, som jag tidigare känt mig rätt lockad av, men när jag väl fick känna på flaskorna kände jag mig inte så intresserad.

Men jag gick såklart inte hem tomhänt.

Fyra lack från MNY: guldiga 445, lila 557, grönguldiga 757 och smaragdgröna 761.

De här två skönheterna från Snowcrystals höstkollektion har jag suktat efter sen jag först såg bilder på dem. Det blå heter Electric Turquoise och det gröna heter Military Green. Så fina!

Dessutom blev det en ny Nail Food från Scratch Nails och en ny Dip-in remover från Depend.

17 kommentarer:

  1. Åh vad jag är nyfiken på de nya MNY-lacken! Har inte haft tillfälle att spana in dem ännu..

    SvaraRadera
  2. Jag har 3 av dom lacken du har köpt nu, dom är väldigt tunna i formulan, men tar man mkt färg på penseln så täcker 2 lager tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Snyggt! I den lilla staden jag bor i har MNY inte kommit upp än. Det finns inte ens en tillstymmelse till det. Lite trist

    SvaraRadera
  4. MNY-lacken ser riktigt fina ut. Tyvärr sitter jag i samma sits som Veronica. Jag blir lite avundsjuk på shoppingutbudet som finns i "storstaden".
    Men Nail Food finns här också iaf. :-)

    SvaraRadera
  5. Jag blev grymt besviken på mitt första MNY-lack men fler finns ju! Är jättesugen på det mörkt gröna... och i eftermiddags stod jag och höll i det turkosblå från Snowcrystal, det är ju bara för vackert.

    SvaraRadera
  6. Härlig skörd du fick med dig hem och väldigt fina lack...

    SvaraRadera
  7. Lila MNY lack?! Det har jag inte sett och jag har ändå köpt 3 :o Ska in och kika igen!

    SvaraRadera
  8. attans att jag inte hittar MNY-produkterna nånstans här i Åbo (Finland) :(

    SvaraRadera
  9. Åååååh, det blåååååå! :D

    SvaraRadera
  10. Ok jag tar tillbaka det förra inlägget, jag är inte alls besviken på MNY! Är jättenöjd, och till på köpet var det lättfotograferat trots multifärgat skimmer :)

    SvaraRadera
  11. Roxcat: Det ska bli kul att testa dem, men jag tyckte inte att det var så många av färgerna som kändes värda att köpa.

    Camilla: Jag brukar föredra tunnga lager så jag antar att jag kommer att få lacka åtminstone tre lager. :-)

    Veronica: Håller tummarna för att de snart finns i butikerna i din stad!

    Nailsbynoir: Ja, det finns fördelar med att bo i storstan ibland. :-)

    Lacky: Kul att höra att du blev nöjd till slut! Tror jag ska testa mitt försa MNY i helgen. :-)

    Emma P: Jag hade tänkt köpa fler lack, men väl på Åhléns hittade jag inte så mycket jag ville ha. :-)

    Monica: Kul! :-)

    Honi: Hoppas du hittar det! :-)

    Maria: Hoppas de kommer till er snart!

    Maria: Ja, det är min favorit också! :-)

    Shamrock: Visst är de! Jag är nöjd. :-)

    SvaraRadera
  12. Härliga fynd! Det blå från Snowcrystal är galet fint :-)

    SvaraRadera
  13. Lois: Thank you! :-)

    Sanna: Eller hur! :-)

    Makeupoholic: Ja, verkligen en otroligt vacker färg!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!