lördag 23 oktober 2010

Nytt från China Glazes julkollektion

I går fick jag ett paket från 8ty8 med fem lack från China Glazes julkollektion Tis The Season To Be Naughty And Nice. Vilket jobbigt kollektionsnamn, gillar det inte alls. Långt och liksom...fult.

Men lacken är hur som helst mycket fina! Kommer nog att köpa några fler av dem.

Frosty. Jag älskar hur det här ser ut i flaskan. Det får mig att tänka på polkagrissmet på en marmorbänk. Jag gillar polkagrisgodis.

Peace On Earth. Ett olivgrönt skimmerlack.

Mrs Claus. Ett ljusrött glitterlack. Mycket fint!

Party Hearty. Det här blir det självklara valet till julaftonsmanikyr. Ja, jag kör alltid på rött, guld eller grönt på julafton. Nu kan jag få alla tre färgerna i en och samma manikyr. Smidigt.

Cheers To You. Ett silvrigt foil-lack. Kan man ju inte få för många av? Älskar silver.

Savina Black Pearl. Mitt första lack från Savina. Jag var tvungen att ha det här efter att ha sett det hos Sminkan. Det ser fantastiskt ut i flaskan!

Ska ni köpa något från Tis the Season To Be Naugty And Nice?

English: Yesterday I got my latest order from 8ty8, it was five polishes from the China Glaze holiday collection, Tis The Season To Be Naughty And Nice, and my first Savina polish. I'm in love with each and everyone of these polishes.

14 kommentarer:

  1. Vilka läckerbitar. Är sugen men får se hur ekonomin ser ut efter att jag beställt ett gäng Zoyalack. Kanske får ha is i magen ett tag till. Party Hearty är ju given på julafton. Vilken succé det kommer att bli. :D

    SvaraRadera
  2. Jag kallas det kort och gott Naughty and nice. Fick också hem mina igår. Vi har några gemensamma nämnare men inte så många. Skulle kunna tänka mig något/några av de lite metalliska färgerna tex Jingle bells eller Cheers to you

    SvaraRadera
  3. Jag har så långt beställt 3, men det kan lätt bli fler.

    SvaraRadera
  4. Vilka fina lack! Jag beställde Peace on Earth, Jolly Holly, Midnight Kiss och Mommy Kissing Santa från den här kollektionen.

    SvaraRadera
  5. Jag beställde från 8ty8 i torsdags så jag hoppas få mina i nästa vecka. Och så fick jag två från TD idag. Jag vill egentligen ha alla från den här kollektionen men vi får se hur många det blir. Har beställt 8 i alla fall, så här långt...

    SvaraRadera
  6. Jag har lagt vantarna på alla de gröna plus PH och Frosty!

    SvaraRadera
  7. Oj vilka fina :) Önskar mig CG lack från pojkvännen i julklapp tror jag, haha!

    SvaraRadera
  8. Jolly Holly, Mistletoe Kisses och Mommy kissing Santa. Har inte fått dem än men hoppas de är lika fina som på bild.

    SvaraRadera
  9. Jag blev sugen på Frosty nu. Har haft lite svårt för vita lack, ibland blir det lite för mycket tant, men det där var snyggt.
    Kan du inte swatcha det?
    Tack för en riktigt bra blogg också!

    SvaraRadera
  10. Om du gillar gröna lack så får du ju inte missa mistletoe kisses! underbart vackert glitter i det! köpte även frosty, party hearty, mrs claus och midnight kiss.

    SvaraRadera
  11. Beställde mina från H2T, borde få de nästa vecka.

    Vad får man betala i frakt hos 8ty8 för 6 lack?

    SvaraRadera
  12. Pamsan: Jag beställde också en del Zoya från eBay häromdagen. Nu får jag ta det lite lugnt med lackshoppingen framöver. :-)

    Kajalpennan: Jag ska definitivt köpa några fler ur den här kollektionen. Det fanns ju några röda som ser väldigt snygga ut.

    Sarah: Ja, det brukar ju vara så. :-)

    Maja: Jag vill nog ha de som du räknade upp också (fast jag har ju redan Peace on Earth)!

    Sminkan: Ja, ju mer jag studerar swatcher av dessa lacker, desto mer sugen blir jag. Blir nog snart en beställning till. :-)

    Sparris: Jag måste också köpa de två gröna som inte fick följa med i den här beställningen. De ser underbara ut!

    Honi: Låter som en väldigt fin julklapp! :-)

    Vikab: Jag vill också ha dem! :-)

    Nails by Catharina: Jag brukar inte heller gilla vita lack, men jag föll som en fura för Frosty. Nu återstår bara att se hur jag gillar det på nageln. Och vilken fin blogg du har! :-)

    Jessica: Ja, jag ska absolut köpa dem. Älskar ju grönt! :-)

    Aila: Nu har jag redan slängt min invoice, men jag tror att frakten för 1-6 lack går på 15 dollar.

    SvaraRadera
  13. Ja, det är verkligen jättefina lack i den här kollektionen. Efter mycket funderande beställde jag 5 st från H2T häromdagen, men det är nog bara Peace on Earth vi har gemensamt.

    Savinalacket ser verkligen underbart ut också.

    SvaraRadera
  14. Har aldrig beställt från dem. Mrs Claus och Savina Black Pearl ser väldigt fina ut.

    Ser fram emot dina omdömen och bilder av lacken.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!