lördag 23 oktober 2010

OPI Take The Stage

Take The Stage från Burlesque är en lite svårbeskriven färg. Det är som en blandning av orange och koppar. Den har samma vackra skimmer som de andra skimmerlacken i kollektionen.

Formulan var så bra som den kan vara och jag använde två lager. Torktiden är också mycket bra.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Åh, den var jättetjusig!"

English: Take The Stage is a shade that's hard to describe. It's a sort of coppery orange. Super pretty, just like it's shimmer sisters from the Burlesque collection. The formula is spot on and it needs two coats to cover completely. Drying time is also really good.

6 kommentarer:

  1. Såå fin! Den måste jag visa mamma. Hon älskar nagellack i den färgen.

    SvaraRadera
  2. Jag köpte ju mini-seten från TD så de kom igår. Ska bli spännande att prova även om färgen spontant inte lockade så jättemycket. The Show Must Go On och Ali's Big Break var mina två förhandsfavoriter men än har jag ju inte hunnit prova något av dem.

    SvaraRadera
  3. Det var jättesnyggt, mycket finare än jag trodde! Önskar nästan att jag köpt den också, men jag köpte bara Sparkle-icious och Tease-y Does It! från Burlesque-kollektionen.

    SvaraRadera
  4. Gud så snyggt. En klar höstfavorit! Önskar jag sett detta lack innan jag köpte CG Foxy...

    SvaraRadera
  5. Åsa: Vad kul!

    Sminkan: Av alla skimmerlacken är The Show Must Go On min absoluta favorit. Ser fram emot att läsa om vad du tycker om dem! :-)

    Maja: Hehe, som lacknörd måste jag säga att jag tycker det är värt att äga hela den här kollektionen. :-)

    Lacky: Men Foxy är ju vansinnigt snygg! En av mina höstfavoriter!

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt. Och du säger att du inte kan ha varma färger. Kan du visst! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!