måndag 11 oktober 2010

Sunshine award


Söta Sminkan, Kajalpennan och Nageldraken har gett mig en Sunshine Award - yay!

Reglerna för denna award är som följer:

1. Save the image above and post it on your blog
2. Share the love with 12 fellow bloggers
3. Link the nominees
4. Let the nominees know they have been given the award by commenting on their blog
5.Share the love and link the person(s) who gave you the award.

Jag vill skicka en Sunshine Award till följande bloggar:

Sminkan. Sminkan och Emma P är tjejerna bakom min favoritblogg alla kategorier. De är sjukt produktiva och skämmer bort oss med mängder av inlägg där de visar både nagellack och coola sminkningar.

Nails by Noir. En ny nagelblogg som jag upptäckte nyligen. Annika skriver informativa och varierande inlägg. Jag gillar!

Alizarine Claws. Féline tar så fantastiskt vackra nagelbilder att det inte är klokt. Och så skriver hon väldigt underhållade inlägg.

Claws In Color. Jag älskar Pamsans blogg! Jag tycker mycket om hennes ton i inläggen och så tar hon riktigt bra bilder.

Pssion. Emelie tar skönhet på allvar och har hög trovärdighet. Dessutom tycker jag mycket om mixen, här hittar man allt från smink till kropps-, ansikts- och nagelvård.

Rugby Beauty. En annorlunda sminkblogg som inte liknar någon annan - det gillar jag! Lisa antar ofta ett ifrågasättande perspektiv, vilket jag uppskattar.

Nailin' It. Norska Solveig var en av de första renodlade nagelbloggar jag började följa. En riktig pärla!

Neglelakkmani. Karianne har stenkoll på alla kollektioner och är en riktig nagelgalning. När OPI släppte Absolutely Alice köpte hon inte mindre än fem flaskor! Sånt måste man älska!

Nailspotting. En nageltokig svenska som bor nagellackens förlovade land - USA. Tar fantastiskt snygga bilder och lyckas alltid visa väldigt sanningsenliga swatches.

Makeupmylack. Sanna är fantastiskt duktig på smink (och har ett eget sminkmärke, Brite Bird) och visar ofta upp snygga nagelbilder.

Krex. Tar också fantastiskt vackra bilder och har superfina naglar.

Sminkhörnan. En blogg jag upptäckte för inte så fasligt länge sen och som jag gillar starkt. Emma skriver om både nagellack, hudvård och smink.

8 kommentarer:

  1. Åh vad snäll och gullig du är, tusan tack!!!

    SvaraRadera
  2. Alltså den motiveringen är så fin! Tack!

    SvaraRadera
  3. Nämen snälla du. Tackar och bugar =)

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt!! Tack så mycket för både priset och den fina motiveringen. :-)

    SvaraRadera
  5. Du har en award från mig också gumman!:D

    SvaraRadera
  6. Har ju inte tackat för den fina motiveringen!! Den värmde otroligt mycket. Älskar din blogg me ju! :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!