fredag 8 oktober 2010

Orly Meet Me Under The Mistletoe

Jag har nog slagit rekord i trötthet den här veckan. Jag har inte somnat senare än 22.00 en enda kväll, men ändå vaknat varje morgon och känt mig som en zombie.

För att pigga upp mig denna fredag bär jag ett otroligt vackert lack, Meet Me Under The Mistletoe från Orlys julkollektion Tis The Season.

Det är en otroligt vacker skogsgrön nyans med stora, vackra skimmerpartiklar i ljusare grönt och guld. Ett måste för alla som älskar grönt på naglarna!


Formulan var kanon, lätt att kontrollera på nageln och det krävdes bara två lager för att uppnå full täckning.

Mitt betyg:
4/5

Sambons kommentar:
"Wow, den där var riktigt snygg!"

English: I've been sooo tired this week. To cheer myself up this friday I'm wearing one truly gorgeous polish, Meet Me Under The Mistletoe from the Tis The Season collection from Orly. It's a great green, a real foresty shade with large shimmer particles in green and gold. I love this so much! The formula was just perfect. Easy to control on the nail and it covers in two coats.

10 kommentarer:

  1. wow, I really like this color!

    SvaraRadera
  2. Wow den här var faktiskt finare än jag hade trott. Inbillade mig att det kanske räckte med GG Emerald Sparkle men de påminner inte alls om varandra.

    SvaraRadera
  3. Så snyggt I like green! Så detta är nog ett lack för mig :)

    SvaraRadera
  4. Lois: Me too, it's so pretty!

    Lina: Nej, de är inte alls lika. Och Meet Me Under The Mistletoe är mycket trevligare att ta bort. :-)

    EmLa82: Ja, tycker du om grönt måste du faktiskt skaffa detta. :-)

    SvaraRadera
  5. Jag har det också, det är verkligen jättefint! Jag tycker det har fått oförtjänt lite uppmärksamhet.

    (Lina, jag kan ta med det till jobbet på måndag så kan du få se det när jag tittar förbi er.)

    SvaraRadera
  6. Nomnom. Gillar! Har ingen lik den här heller, hmm..

    SvaraRadera
  7. Det var verkligen ett fint lack!

    SvaraRadera
  8. Nageldraken: Ja, det håller jag med om. Det är ju en superfin grön!

    Badbomben: Då låter det allt som att du måste låta klickfingret löpa amok. :-)

    Kerstin: Tack! :-)

    SvaraRadera
  9. Himla snyggt! Älskar skimret :)

    SvaraRadera
  10. Måste ha även detta!
    Det får bli ihop med de gröna från från chg holiday

    SvaraRadera

Kommentera gärna!