tisdag 25 december 2012

L'Oréal Color Riche So Chic Fox

So Chic Fox är ett av de mer intressanta lacken från L'Oréal Color Riches höstkollektion Versailles. Det är ett ljusbrunt krämlack, väldigt höstigt och rätt fint. Jag har ju inget emot bruna lack utan har tvärtom börjat gilla brunt på naglarna.

 
Formulan var utan anmärkning och det krävdes två lager för att det skulle täcka helt. 


Mitt betyg: 3/5

L'Oréal Color Riche So Chic Fox is a light brown creme. A nice color for fall (it was released with the fall collection Versailles). The formula was nice and it covers in two coats.

13 kommentarer:

  1. Skön brun färg! Du passar i det.
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Alltså brunt på naglarna är inte min kopp thé, men detta ser riktigt trevligt ut på dig. Passar bra till din hudton. :)

    SvaraRadera
  3. Du passar verkligen i den här bruna färgen! Jättefint!

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Ja, visst känns den lite udda! Den sticker ut på något sätt.

      Radera
  5. Ser ut som Marabou Mjölkchoklad. Mmmm.. Faktum är att jag tycker det här var superfint på dig.

    SvaraRadera
  6. Jag försöker... men nej, det är inte vackert nånstans! :-D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!