söndag 2 december 2012

China Glaze Running In Circles

Herregud, här har vi en hjärtekrossande vacker grön! China Glaze Running In Circles släpptes nyligen med kollektionen Cirque du Soleil Worlds Away (långt namn!). Det är en grön bas sprängfylld med mikroglitter i grönt och guld. Strålande vackert!


 
 Ytan blir slät och fin så man måste inte ösa på med överlack, vilket ju är skönt. Det täcker med två lager och är löjligt enkelt att måla med. Formulan är perfekt!

Mitt betyg: 5/5

Vad säger ni, är det inte vackert? 

China Glaze Running In Circles was released with the Cirque du Soleil Worlds Away collection and it's a gorgeous green base, jampacked with green and gold micro glitter. It sparkles like crazy and is just fabulous in every way!
The formula was pure perfection and it covers in two coats.

37 kommentarer:

  1. Hm, den här kanske skulle åka upp på önskelistan till jul! Vacker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är UNDERBAR! Har använt den två gånger på en vecka nu. :-)

      Radera
  2. Funderar på större delar av den kollektionen.. Och DETTA ingår garanterat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, annars hade jag blivit tvungen att ta dig i örat faktiskt! ;-)

      Radera
  3. Snyggt, måste ha det ;) !!

    SvaraRadera
  4. Underbart! Detta och Water You Waiting For måste jag nog klicka hem...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, båda känns som måsten faktiskt. :-)

      Radera
  5. Så himla snyggt. Älskar mitt eget Running In Circles. Nyansen är verkligen underbar.

    SvaraRadera
  6. Åh, riktigt härlig grön nyans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är så härligt lysande och glittrig!

      Radera
  7. Så läckert! Jag trodde inte jag behövde detta men jag får nog allt ändra mig..

    SvaraRadera
  8. Eeeeep! Så där fin ser den inte ens ut i flaskan! Jag måste testa mitt snarast. Så fort jag kan förmå mig att ta bort det som sitter på naglarna nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det måste du! Skulle bli förvånad om du inte älskar det!

      Radera
  9. Svar
    1. Ja, och finishen är så härligt glittrig!

      Radera
  10. It's amazing and so intense! I just received it in the mail and I can't wait to try it out :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I've worn it twice in a week - that never happens! :-)

      Radera
  11. Vilka alldeles helt underbara bilder du fått till här! Wow!

    SvaraRadera
  12. Jag kände inte för några lack ur den kollektionen från början men nu tycker jag de smyger sig på när man får se fler swatches :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer säkert sluta med att jag skaffar hela kollektionen. :-)

      Radera
  13. Svar
    1. Ja, visst är det! Är alldeles kär i det!

      Radera
  14. Otroligt vackert! Perfection in a bottle! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, banne mig, det är precis vad det är!

      Radera
  15. Du fick mig att köpa det här. beställde det mitt i natten från TD när jag inte kunde somna... :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klokt gjort, nu hoppas jag bara att du inte ska bli besviken. :-)

      Radera
  16. Så tjusigt, ser fram emot att testa det själv. Ser jättefint ut på dig:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!