torsdag 27 december 2012

Glitter Gal Furnace Glow

Jag kunde ju inte vänta med att testa Glitter Gal Furnace Glow. Så vackert! Duokromt som skiftar mellan hallonrosa, orange och rött. Jag har burit det i två dagar och kan inte se mig mätt på det. Men i dag ska jag faktiskt lacka om, det ska jag.


 
 Formulan är lite halvtjock, men ändå lätt att lacka med. Den fyrkantiga borsten är ingen favorit, men den funkar om man inte har för bråttom. Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt.

 Mitt betyg: 5/5

Gillar man duokromer så skulle jag säga att det här är ett absolut måste. Den duokroma effekten är tydlig och inget man behöver leta efter.

Glitter Gal Furnace Glow is a gorgeous duochrome that shifts between raspberry pink, red and orange. Very pretty! The formula was on the thick side, but easy to use. This is three coats. I declare Furnace Glow a must for any duochrome lover!

17 kommentarer:

  1. Åhhh det var sååå snyggt! Häftig duokrom effekt mellan det röda, hallonrosa och orangea. Coolt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det tjusigt. Jag gillar det massor!

      Radera
  2. Inte mina färger, men det var väldigt snyggt!

    SvaraRadera
  3. *gulp* jag vill HAAAAA det!!

    SvaraRadera
  4. Det ser jättefint ut, väldigt vackra skiftningar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillar ju verkligen duokroma lack som skiftar just i de här färgerna.

      Radera
  5. Med tanke på att jag älskar Nubars Pink Flame borde jag nog köpa det här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det borde du absolut! Den här har tydligare skiftningar dessutom.

      Radera
  6. Ja..inte dumt inte. :D Duochroma som inte kräver speciallampa är ju alltid välkommet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, effekten ska vara stark, annars känns det ganska värdelöst.

      Radera
  7. Alldeles, alldeles underbart. Måste testa mitt så fort mina naglar är lite längre. :)

    SvaraRadera
  8. Otroligt fint! Kul att läsa ikapp och sa alla fina lack :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!