torsdag 13 december 2012

Depend #2048

Depend #2048 släpptes med årets julkollektion och är ett blyertsgrått foillack. Himla snyggt!


Formulan var lite rinnigare än vad jag är van vid från Depend. De brukar ju vara rätt lättlackade. Nu är det ju absolut inte katastrof-rinnigt, men jag reagerade i alla fall på det. Två lager täcker helt.

Mitt betyg: 3/5

Depend #2048  from this year's holiday collection is a dark grey foil. Very pretty and flattering! The formula was a tad bit runny, but it covers in two coats.

16 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, jag blev överraskad av att det var så snyggt. Det såg inte så speciellt ut i flaskan.

      Radera
  2. Ja, en trevlig färg. Jag borde också gripa mig an Depends men jag har ju adventskalendergrejen och hinner liksom inte mer. Den här tror jag skulle gillas av mig alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får väl bli något att ta tag i i mellandagarna kanske? Är svårt att hinna allt man vill innan jul, tycker jag. :-)

      Radera
  3. Detta var faktiskt väldigt fint och även lite unikt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har nog inget liknande i alla fall.

      Radera
  4. Härlig färg, såg nästan ut som om den var layerad på svart och att det svarta skiner igenom lite lätt och snyggt. Jag är i vanliga fall emot depend men detta var faktiskt fint.:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar Depend när de släpper fina grejer. Och det tycker jag de gör nu och då. :-)

      Radera
  5. Det här ska jag skaffa. Mycket snyggt!

    SvaraRadera
  6. Detta var häftigt, ser melerat ut:) Go Depend! Jag har varit hård mot dem det senaste men de blir lite småtråkiga mellan varven. Detta ser inte ett dugg tråkigt ut dock.

    SvaraRadera
  7. Det här är ett lack precis i min smak!

    SvaraRadera
  8. Det här var riktigt snyggt! Helt klart ett metalliclack i min smak...

    SvaraRadera

Kommentera gärna!