tisdag 25 december 2012

Fin julklapp och paket från Nailmail


Hoppas att ni alla hade en mysig julafton igår. Det hade jag. Det dracks glögg, åts massor av julmat och julgodis och så öppnade vi julklappar i tre timmar. Jag hade inte önskat mig något nagelrelaterat men min syster gav en fin julklapp ändå - ett Ciaté Caviar Manicure-set! Jag har velat testa, men varit för snål för att köpa ett själv. Jag är ju van vid att fynda billigt från USA liksom. Funderar på om det här kanske får bli årets nyårsmanikyr.

Sen fick jag ett paket från Nailmail i veckan också, men har inte haft tid att öppna det förrän nu. I det låg tre riktiga skönheter från Glitter Gal. Jag beställde två till, men de andra två hade de fått för få av så de kommer senare.

 Ett holografiskt, Belgian Chocolate, och två duokroma. Jag tror nästan jag måste testa Furnace Glow med detsamma, det ser galet vackert ut!

Fick ni några nagelrelaterade julklappar?

My sister gave me a Ciaté Caviar Manicure set for christmas - yay! I'm thinking I might put it to use on new year's eve. And I also got my latest Nailmail order - three pretties from Glitter Gal. I think I have to try Furnace Glow immediately, it looks amazing!

20 kommentarer:

  1. Jag fick 3 st Orly som jag önskat mig ett tag :) Kan man köpa deras Naughty or Nice kollektion nu eller kommer den ut senare? Och en fråga till, var köper du dina zoya?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den ska finnas ute nu! Zoya köper jag nästan alltid från eBay.

      Radera
  2. Riktigt snygga Glitter Gal lack. Det blir roligt att se din nyårsmanikyr!
    God fortsättning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning! Ja, är så glad för Glitter gal-lacken!

      Radera
  3. Jag fick 2 av min sambo som han hade snappat upp att jag har suktat efter :) DL across the universe och DL Cleopatra in New York. Åh vilken lycka! De såg så fina ut! Nu vill jag bara lacka om! :) caviar såg spännande ut :) ska bli spännande att se :)

    SvaraRadera
  4. Jag fick ett lack från yngste sonen som han valt helt själv. Inget av de som stod på listan och ändå hade han lyckats pricka in ett som jag inte har och dessutom ser helt underbart ut. Essie Aruba Blue.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aruba Blue är riktigt vacker så det var ett bra val av din son! :-)

      Radera
  5. Jag har faktiskt blivit positivt överraskad av Ciaté caviar lacken - ska bli spännande att se vad du kan hitta på!

    SvaraRadera
  6. Det ska bli kul att se din kaviarmanikyr! Jag har inte riktigt blivit övertygad än, så jag har inte köpt några kulor. Lacken ser jättefina ut! Jag var väldigt nära att köpa Furnace Glow själv, men plånboken sa ifrån. Visa det gärna snart, jag är nyfiken på vad du kommer att tycka om det! Är det värt det rätt höga priset?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu när jag testat det måste jag säga att jag tycker att det är värt det höga priset. Gillar man färgsammansättningen och duokromer så är det ett måste!

      Radera
  7. Jag fick bland annat: Essie Matte about you och L'Oréals Exoticcanaries. Även ett presentkort på Kicks, vilket antagligen resulterar i något nagelrelaterat!

    Furnace Glow ser riktigt lockande ut, ska bli kul och se om du rekommenderar det eller ej!
    Ha ett fortsatt trevligt 2012!

    SvaraRadera
  8. Ska bli kul att se vad du tycker om Ciaté Caviar, och hur länge det faktiskt håller sig snyggt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan tänka mig att det inte håller sig snyggt så värst länge, får nog vara glad om pärlorna håller sig på plats under en kväll.

      Radera
  9. Haha vad lustigt, jag fick ett exakt likadant caviar-set från Ciaté av min syster (och har, precis som du, varit för snål för att köpa själv innan). Funderar också på att låta det bli nyårsmanikyren!

    SvaraRadera
  10. Kul med Kaviar! Jag köpte kulor som inte var från Ciaté men har faktiskt aldrig använt dem, skulle behöva lite inspiration:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli spännande att se om jag blir frälst och behöver skaffa mig pärlor i fler färger! :-)

      Radera

Kommentera gärna!