onsdag 7 november 2012

Orly Miss Conduct

Orly Miss Conduct fick bli det första lacket ut att testas från Orly-leveransen förra veckan. Det är ju ett lack som jag suktat efter ända sedan jag såg det hos Mrs Data, men det har varit slutsålt hos Transdesign.com ett tag så jag hade ännu inte hunnit lägga vantarna på det. Ett hallonrosa lack med holografiskt skimmer. Inte så pass mycket att det bildar några regnbågar eller något, men det gör ändå lite extra piffigt.

Tyvärr visade sig inte solen i helgen så jag har inga solbilder åt er.




Bra formula som täcker helt med två lager.

Mitt betyg: 4/5

Orly Miss Conduct is a rasberry pink with holographic shimmer. Not enough for it to form rainbows, but it still makes it a little interesting. It's a very pretty polish and one I've been wanting ever since I saw it at Mrs Data's blog. Good formula that covers in two coats.

19 kommentarer:

  1. Hon är fin hon, Miss Conduct. :)

    SvaraRadera
  2. Ja den var riktigt fin! Den åker upp på min önskelista! :-)

    SvaraRadera
  3. Ett tjusigt lack som ser fint ut på er andra, men jag tror ändå inte att det är något för mig.

    SvaraRadera
  4. Vackert! Funderar på hur likt det är Nubar Prize och BB Couture...vad det nu heter... :)

    SvaraRadera
  5. Himla vackert, lite udda :) Är väldigt sugen!

    SvaraRadera
  6. Det är väldigt vacker. Det här ska jag köpa.

    SvaraRadera
  7. Mmm, jättefint var det!

    SvaraRadera
  8. Härlig hallonrosa, det klär dig:) Kan nog tänkas att jag vill ha detta.

    SvaraRadera
  9. Check out http://1000merveilles.fr they have great polishes :)
    xx

    SvaraRadera
  10. Sååå himla fint! Ser så godisaktigt ut.

    SvaraRadera
  11. Det är så himla snyggt! Hur funkar det att beställa på transdesign? Hur är frakten? Såg dock att det har tagit slut igen men förhoppningsvis kommer det snart igen :)

    SvaraRadera
  12. Vilken vacker färg, och att det är lite hologlitter i gör det ännu mer spännande!

    SvaraRadera
  13. Åh, jag vill ha henne så himla mycket. Så snygg, och vacker!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!