lördag 17 november 2012

Isadora Silk Road

Isadora Silk Road från Jewels of the Orient-kollektionen har ni förmodligen sett till leda redan, men jag visar mina bilder i alla fall. Det är som ni säkert vet mycket likt Zoya FeiFei och OPI On Her Majestys Secret Service. Isadoras variant upplever jag som lite blåare och jag tror faktiskt det är min favorit av dessa tre. 




Kanonbra formula som är lagom tjock och lätt att kontrollera. Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 5/5

Är det inte tjusigt?

Isadora Silk Road from the Jewels of the Orient collection is a near dupe to Zoya FeiFei and OPI On Her Majesty's Secret Service. I think this is my favorite one though, it's so pretty! The others are pretty as well of course, but this one has some extra "oumph" to it! 
Great formula that covers in three coats.

24 kommentarer:

  1. Silk Road är också min favorit av Zoya FeiFei och OPI OHMSS. Den blå nyanse är så fin och skimmret är väldigt vackert.

    SvaraRadera
  2. Den här tröttnar man inte på att se!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad jag älskar Silk Road! Vill typ avsluta alla mina manis med en touch av SR bara för att den är så tjusig :)

    SvaraRadera
  4. Det här är också ett lack som står på önskelistan, tillsammans med många andra. Inte högst upp kanske, men låååångt upp. Och dina bilder får det inte direkt att ramla neråt.. Sjukt sugen, men får vänta lite tror jag, plånboken är redan ledsen..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min plånbok är död. Men den återuppväcks på tisdag, då får jag lön! :-)

      Radera
  5. den är mycket blåare och väldigt fin. IsaDora gjorde ett bra jobb med den!

    SvaraRadera
  6. Det är absolut jättetjusigt! Det skapar dock inget habegär hos mig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det finns ju många lack man kan uppskatta på andra, men ändå inte känner något behov att äga själv. :-)

      Radera
  7. Åh, så fin den är! Måste nog plocka fram den snart igen...
    Dina bilder gör den verkligen rättvisa!

    SvaraRadera
  8. Den här står sedan ett tag på min önskelista. Den är supersnygg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det här måste du skaffa! Åtminstone om du inte har FeiFei eller On Her Majesty's Secret Service redan, då är den kanske inte ett måste. :-)

      Radera
  9. Jo, skitsnyggt på ren svenska!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Isadora har verkligen lyckats med sin höstkollektion!

      Radera
  10. Jag tröttnar inte på att se det här lacket! Det är verkligen vackert.

    SvaraRadera
  11. Jag har visserligen sett det jättemånga gånger redan, men jag ledsnar inte! Det är så fint!

    SvaraRadera
  12. Håller med dig, är även min favorit av de tre. Snyggt till din hudton.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!