söndag 4 november 2012

Nytt från Orly

I går hämtade jag ut ett pressutskick med sex lack från Orly. Fyra från julkollektionen Naughty or Nice och två från glitterkollektionen Flash Glam FX.



Jag tycker alla lacken ser fina ut, men jag är särskilt spänd på att testa Miss Conduct (som jag suktat efter sen jag såg det hos Mrs Data), Angel Eyes och Torrid.


Med i paketet låg också en gullig lapp med en liten blinkning åt mina upprörda känslor efter att jag testat Devil May Care. Roligt!

Nå. Vilka av dessa är ni mest sugna på att se swatchade? 

Jag ska förhoppningsvis ha lite tid i eftermiddag att ägna åt lackande. Men nu ska jag hoppa in i duschen och ta mig iväg för en fika med en kompis! Hoppas ni får en skön söndag!

20 kommentarer:

  1. Kul att se! Själv är jag mest sugen just själva djävulslacket ;)

    Glitterlacken är jättefina. Jag fick Watch it Glitter och So Go-Diva för testning och de visade sig vara jättefina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg dem hos dig, båda såg verkligen lockande ut!

      Radera
  2. Jag är jättesugen på att se Miss Conduct och Rockets Red Glare. Ska bli riktigt spännande, då jag varit på väg att köpa dem flera gånger men ändrat mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Testade Miss Conduct igår, swatch dyker upp i veckan!

      Radera
  3. Jag gillar verkligen lappen dom skicka med :)

    Torrid har jag och är supernöjd med. Angel Eyes är jag mest nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tyckte också den var rolig! Torrid ser ju helt fantastiskt fin ut i flaskan!

      Radera
  4. Åh, vilket härligt paket! Jag är sugen på glitter nu. Ska bli kul att se allihopa på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bär Angel Eyes just nu, det är riktigt fint! Tyvärr blev bilderna inget bra så får plåta det i helgen i stället...

      Radera
  5. Alla är spännande givetvis, men rocket red glare är jag nog mest nyfiken på. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag måste bara bestämma vad jag ska testa det ovanpå för något. Tror inte det är en bra idé att försöka bära det på egen hand. :-)

      Radera
  6. Miss Conduct och Rockets Red Glare är jag mest sugen på!
    Även Torrid, för jag undrar hur mycket ljusare den är än Smolder ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Miss Conduct har jag plåtat så den ska jag snart visa. Och jag tänkte göra en jämförelse mellan Torrid och Smolder, tror det är många som undrar hur pass lika de är.

      Radera
  7. wow, jättesnygga. jag ser fram mot os e dig med
    miss conduct, rockets o torrid. vilken härlig jul det kan bli :)

    SvaraRadera
  8. Svar
    1. Hade hoppats kunna visa Angel Eyes snart, men bilderna blev alldeles för dåliga. Får plåta om det i helgen.

      Radera
  9. Jag är jättesugen på att se mer av Torrid! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ska jag testa den så snart som möjligt. :-)

      Radera
  10. Väldigt besviken på "Rockets" och "Meteor". Känns verkligen som att man måste ha ett lack under om man skall använda dem. Däremot är jag supernöjd med China Glazes Pure joy och Electrify. Så fina.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!