fredag 9 november 2012

OPI The World is Not Enough

OPI The World Is Not Enough från Skyfall-kollektionen var inte riktigt vad jag hade förväntat mig. När jag först såg det i flaskan tyckte jag det såg grå-lila ut, men väl på nageln är det varmgrått med skimmer i rosalila. Vackert!

 Formulan var inte lika bra som resten av lacken ur kollektionen. Den är lite rinnig och dessutom skir. Jag bär fyra lager på bilderna, men det är fortfarande inte riktigt opakt. I det här fallet kan jag dock leva med det eftersom jag gillar färgen så mycket.

Mitt betyg: 3/5

OPI The World Is Not Enough from the Skyfall collection is a warm grey with pretty pinkish, purple shimmer. I love the color, but I wish it hadn't been so sheer. This is four coats and it's still not completely opaque. The formula was slightly runny and not as great as the rest of the polishes from this collection. But hey, I can live with those few flaws when it's this pretty!

25 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut. Har funderat ett tag på om jag ska köpa det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att det är värt att skaffa, så länge man kan tänka sig fyra lager. :-)

      Radera
  2. Den färgen var snygg!! Vill haaaaa! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är den vacker! Tycker den var finare på nageln än i flaskan.

      Radera
  3. Vilken tur! Jag har varit så osäker på det här lacket men först när jag såg Sminkans bilder förstod jag att jag var tvungen att ha det. Nu fick jag ytterligare en bekräftelse på att det var tur att jag klickade hem detta. :) Fina bilder. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tror du gjorde rätt som klickade hem det. :-)

      Radera
  4. Dina bilder är jättefina och nu blir jag ju sugen på att köpa det här fastän jag redan dissat det!

    SvaraRadera
  5. Det ser verkligen annorlunda ut på nageln än i flaskan. Tycker det är fint, men gillar det nog mest för namnet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, namnet är fint och en av de få Bond-filmer jag sett dessutom.

      Radera
  6. Har en kluven inställning till denna, den borde vara vacker men jag tycker inte den blir som förväntat. Fint men det når inte riktigt hela vägen fram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, alla lack går ju som tur var inte hem hos en. Bra för plånboken!

      Radera
  7. Jättefint, fina bilder som ger lacket rättvisa! Nagellacket tilltalade mig inte alls när jag såg flaskan i butiken men efter ditt inlägg så har jag nog ändrat mig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det blir rätt annorlunda på nageln, det ser finare ut på än i flaskan. :-)

      Radera
  8. Jag älskar det här lacket. Det är så komplext och vackert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Jag gillar det verkligen!

      Radera
  9. Det är ett väldigt speciellt lack. Det är väldigt vackert i vissa ljus men när det blir så där trist säckvävsbeige som det kan vara ibland blir jag lite ledsen. Oftast är det dock mycket vackert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev positivt överraskad, av någon anledning så kände jag mig inte jättesugen på det när jag såg det i flaskan.

      Radera
  10. Verkligen jättefint lack! Ser lite annorlunda ut på första och sista bilden, mörkare på den längst ner. Men cool och lite annorlunda färg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, helhandsbilden blir oftast så eftersom den är tagen på lite avstånd.

      Radera
  11. Så fint! Jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag vill ha det här eller inte bara..

    SvaraRadera
  12. Jäklar vad fint det här var på dig!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!