tisdag 6 november 2012

Hemklickat

Igår fick jag hem två paket, ett med holokollektionen Halo Hues från Color Club, beställda från 8ty8beauty.com. Och så ett litet paket från eBay, med Zoya Logan, från julkollektionen Ornate. Jag hade tänkt beställa två till (Aurora och Blaze, som ni kan se hos Scrangie, t.ex) från den kollektionen, men dum som jag var så kollade jag inte att säljaren hade alla tre innan jag klickade på köpknappen och sen visade det sig såklart att säljaren bara hade Logan. Efter det kollade jag mitt kontoutdrag, svimmade och insåg att Aurora och Blaze får beställas vid ett senare tillfälle.

Nåja. Jag är nöjd i alla fall.


Värdelösa bilder som inte alls visar hur holografiska de ser ut i flaskorna. De här har ni förmodligen redan sett på flera bloggar, Sminkan och Cactus är ett par av dem som visat dem. 

Logan. Ser hon inte helt underbar ut? Måste testa det snart!

Har ni några roliga paket på väg?

24 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, den ser helt fantastisk ut i flaskan!

      Radera
  2. Mmmm håller med Logan vill jag också ha. Grönt är skönt och min favoritfärg!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, grönt och rött är nog mina favoriter. :-)

      Radera
  3. Varför är det olika färg på korken på Color club lacken?

    SvaraRadera
  4. Japp, två stora väntar jag på :) Bla color clubs holos :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande! Har också ett till paket på väg, hoppas det kommer fram den här veckan. :-)

      Radera
  5. Logan ser asläcker ut! Ska bli jättespännande att se dina bilder på Halo Hues. Just nu kan jag inte låta bli att undra varför de har olika färg på korkarna...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte varför faktiskt, tänkte googla när jag hinner eller eventuellt mejla Color Club och fråga.

      Radera
  6. Logan har jag suktat efter ett tag, får se om jag klickar hem den. Jag väntar på Deborah Lippmanns Rock this town.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rock This Town-lacken ser underbara ut på bilder!

      Radera
  7. Logan ser himla fin ut! Själv väntar jag spänt på Orly Monster Mash och Orly Cupcakes and unicorns (som jag mest ville äga på grund av namnet) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, Monster Mash är en riktig galning! Såg en swatch på Cupcakes and unicorns hos Lipglossbitch i dag, den ser också spännande ut. :-)

      Radera
  8. Jag har ett paket Zoya på väg som tar väääldigt lång tid på sig av nån anledning... Är otålig som sjutton.
    Och ja som Anna frågade ovan: varför i hela har det blivit olika färg på korkarna på CC lacken? Vad skumt! :) *gick till lack-lådan* På min uppsättning är alla korkar silvriga

    SvaraRadera
  9. Japp, väntar på både TD och Revolve - båda en sambeställning i vår lilla (numera ganska stora iofs) grupp :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt, ska bli skoj att se flaskbilderna på din blogg!

      Radera
  10. Logan ser ut som en dröm i en flaska! :)

    SvaraRadera
  11. Åååååh. Alla dessa lacken hamnar på önskelistan. Fy fasen vad trevliga de såg ut, inte minst Logan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hoppas på lite sol snart så att jag kan swatcha lite holos! :-)

      Radera

Kommentera gärna!