fredag 2 november 2012

Isadora Northern Lights

 Fr. vänster: Arctic Treasure, Polar Nights, North Star

I veckan fick jag hem ett pressutskick med de tre lacken från Isadoras julkollektion Northern Lights. Arctic Treasure och North Star ser inte så intressanta ut. Vanligt guld- respektive silverglitter i en ofärgad bas. Sådana lack som det nog är få lacknördar som går igång på, men som säkert går hem hos den genomsnittlige konsumenten.

Det mörkblå Polar Nights ser däremot väldigt fint ut i flaskan. En mörkblå jellybas med silverglitter och större blått glitter. Tjusigt!

Vad tycker ni om dessa? Känner ni er också lockade av Polar Nights?

36 kommentarer:

  1. De såg väldigt fina ut tillsammans iaf :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade hellre sett ett rött och ett grönt glitter faktiskt. Eller ett roligare silver- och guldglitter.:-)

      Radera
  2. Jag känner nog samma sak som dig. Även om jag nog inte har något liknande Arctic Treasure t ex så är det inget jag känner att jag behöver. Men Polar Nights behöver nog studeras lite närmre.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hoppas bara att den blir lika fin på som den ser ut att vara i flaskan.

      Radera
  3. Polar Nights vill jag se på dig så snabbt som möjligt! Den träffar en svag punkt hos mig. Mörkblå jellies med silverglitter älskar jag och jag har massor av varianter, både köpta och frankade.

    SvaraRadera
  4. Sugen på att se hur det guldiga och silvriga beter sig på egen hand, går de att göra opaka på egen hand? Då tror jag de skulle kunna göra sig ganska bra. men Polar Nights ser helt klart mest spännande ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går säkert, men krävs nog minst tre lager. Får testa helt enkelt! :-)

      Radera
  5. Sjukt sugen! Vill se det på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka visa swatches på Polar Nights så snart som möjligt!

      Radera
  6. Ja Polar Nights är ju helt klart stjärnan i kollektionen. Jag kommer nog avstå den till förmån för Deborah Lippmann dock....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är generellt för snål för att köpa DL. :-)

      Radera
  7. Är mycket nyfiken på Polar Nights! Brukar nästan aldrig köpa Isadora men denna kanske bryter trenden? Visa gärna omgående! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att de ganska ofta har fina lack. Ska visa det så snart som möjligt!

      Radera
  8. joooooo, silvriga o guldiga är för denna nagelnörden. att dekorera och piffa upp över sin tipp med glitter är ju riktigt festligt och roligt i höstmörkret.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju ett bra sätt att använda dem förstås!

      Radera
  9. Arctic Treasure och North Star känns inte alls särskilt lockande, men Polar Nights måste jag nog köpa. Den ser väldigt fin ut i flaskan.

    SvaraRadera
  10. Inväntar med spänning din swatch på Polar Nights, det är svårt att bedöma den så här men den är absolut inte ointressant :)

    SvaraRadera
  11. Jag vill också se polar nights asap!

    SvaraRadera
  12. I bought the blue and the silver. I couldn't get the blue to look just as beautiful on my nails as it does in the bottle, but it's still a pretty polish. I'm looking forward to seeing it on you.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I hope it will live up to my pretty high expectations! :-)

      Radera
  13. Har sett Polar nights hos Linda Hallberg. Säger bara, måste ha den!! Så jäkla fin!

    SvaraRadera
  14. Polar Nights var den jag köpte!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen stjärnan i kollektionen så förstår att den blev ditt val!

      Radera
  15. Sandra Hellstenius3 november 2012 kl. 08:34

    Åh, en lite off-topic fråga - Jag hade tänkt göra min första onlinebeställning av lack, men det känns som en ren djungel! Och inte hjälper det att nästan alla amerikanska/engelska sidor är så ofantligt oproffsigt utformade att man tvekar på deras legitimitet... Vilken är billigast + säkrast enligt dig? Jag har tittat lite på head2toebeauty.com och 8ty8beauty.com - de verkar ha bäst fraktkostnader, men är de riktiga? :) Tacksam för svar!
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Både Head2toe och 8ty8 är bra och pålitliga! Jag skulle inte vara rädd för att beställa om jag var du. :-) Jag kan tipsa om det är inlägget hos Cactus, här finns massor av info om bl.a fraktalternativ hos de vanligaste webbshopparna: http://www.cactusnailpolish.com/p/kopguide.html

      Radera
    2. Tusen tack för det snabba svaret! Det där inlägget var ju helt fantastiskt!

      Radera
  16. Polar Nights kommer jag definitivt att skaffa :D Det ser så fint ut i flaskan!

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Jag har en fråga hur man lyckas få pressutskick? Om man vill promota t.ex. nagellack, vart vänder man sig? :) Och hur många ggr använder du alla de nagellack du får? Eller ger/säljer du dem vidare? Kanske skulle du lotta ut nagellack som du bara använt nångång? :)

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Jag måste bara säga att du har så fin blogg och är en stor inspiration för mig! Köpte själv Polar Nights idag och är jätte sugen på dem andra två lacken, väntar spänt på swatches!

    Kram!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!