torsdag 13 november 2014

OPI What's Your Point-settia?

OPI What's Your Point-settia? är ett av de röda krämlacken från Gwen Stefani Holiday-kollektionen. Klassiskt och snyggt, mycket mer än så har jag faktiskt inte att säga om detta.

Två lager utan topplack är vad ni ser här.



 Formulan är ganska tunn och mycket lättlackad.

Mitt betyg: 3/5

OPI What's Your Point-settia? is one of the red cremes released with the Gwen Stefani Holiday collection. A nice, classic red. Don't have much more to say about it. This is two coats and no top coat. The formula is thin and easy to control during application.

12 kommentarer:

  1. Snyggt, den här har jag också köpt. Har inte hunnit prova den ännu... men nu vet jag vad jag ska göra ikväll!!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Alltid lika snyggt med klassiska röda lack :)

    SvaraRadera
  3. Classic red indeed. Very nice :-)

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Ja, det är något speciellt med röda lack. :-)

      Radera
  5. Det ser väldigt vackert ut! Det är något magiskt över klassiskt röda lack :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ett rött krämlack passar liksom alltid. :-)

      Radera
  6. Snyggt! Det är ju rätt många såna lack i den kollektionen, absolut snygga och trevliga men kanske inte så unika och nyskapande...

    SvaraRadera
  7. En glad och fin julröd, även om vi nog sett nyansen ett antal gånger förut. :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!