onsdag 19 november 2014

Butter London Pearly Queen

Butter London Pearly Queen fick jag med en Glossybox för länge sen. En slags gråvit med pärlskimmer. Jag föll inte riktigt för denna, tycker inte den klär mig särskilt väl.

 
Formulan hade en bra tjocklek, men är ändå skir. Jag behövde fyra lager för att det skulle täcka helt. Första lagren blev strimmiga och ojämna, men det jämnade ut sig mot slutet.

Mitt betyg: 2/5

I got Butter London Pearly Queen in a Glossybox, can't remember when but it was some time ago. It's a sort of whitish grey with pearl shimmer. I didn't fall for this, I don't think it suits me. The formula was sheer and the first coats went on streaky and uneven. This is four coats.

8 kommentarer:

  1. Hmm jag tänker på skräckfilmer när jag ser det här, typ häxor eller den där mjölkiga färgen ögonen har på liken *burr*

    SvaraRadera
  2. Nja, jag vet inte. Är kluven. Lite för...omodern kanske.

    SvaraRadera
  3. Känner mig också kluven, kan tänka mig att det är ett sånt lack som man ska ha någon nail art till, inte på egen hand.

    SvaraRadera
  4. It looks okay but not really my colour! :-) I do like a lot of BL polishes though :-)

    SvaraRadera
  5. Njae, jag är inte övertygad. Tycker det ser lite smutsigt ut...

    SvaraRadera
  6. Njää det var väll ingen direkt fullträff där men fult är det inte

    SvaraRadera
  7. Ansluter mig till den skeptiska skaran, detta var ingen hit...

    SvaraRadera
  8. Mja, det är det bästa jag kan säga. LIte blekt. Färgen påminner om coccosmjölk.
    / Maria

    SvaraRadera

Kommentera gärna!