söndag 16 november 2014

OPI Snow Globetrotter

Hoppas ni alla njuter av en skön helg!

Jag försöker ju speeda upp visandet av Gwen Stefani Holiday-kollektionen för att åtminstone hinna klart innan jul. I dag har jag effektlacket Snow Globetrotter åt er. Vitt och iriserande hexglitter i olika storlekar i en ofärgad bas, här lagd i ett lager ovanpå Sleigh Parking Only.

Jag blev himla förtjust i detta faktiskt! Jag tror det skulle vara snyggt ovanpå de flesta färger.


 
Man får fiska lite för att få tag i de största glittren, men i övrigt är det lätt att lacka med. 

Mitt betyg: 4/5

Today I'm showing you OPI Snow Globetrotter, this is one coat on top of Sleigh Parking Only. It's a glitter topper that consists of white and iridescant hex glitter in different sizes. I think this is really pretty and bet it would like nice on most colors. The formula is nice, but you do have to fish a little for the large glitter pieces.

8 kommentarer:

  1. Jag är allt sugen på att köpa några lack ur kollektionen men den är ju så stor. Nåt effektlack får nog komma hem iaf. Det här var snyggt, det får jag nog ta och skaffa. :)

    SvaraRadera
  2. Det här blev ju jättfint! Det här är den sista otestade av glittren i den kollektionen för mig och det ska jag försöka ändra på idag:)

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Det här är nog det enda lacket i kollektionen som väckte ordentliga ha-begär hos mig. I och för sig är det bra att jag inte är så sugen på lackinköp, min plånbok tackar nog mig ;)

    SvaraRadera
  4. It looks like a really nice and interesting glitter :-)

    SvaraRadera
  5. Snyggt och annorlunda!
    / Maria

    SvaraRadera
  6. Tycker det ser jättefint ut. Kan absolut tänka mig att införskaffa det här glittret.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!