söndag 30 november 2014

OPI Unfrost My Heart

Äntligen är det första advent! Julen är min favoritperiod på året så jag är taggad till tusen. Igår bakade jag mjuk pepparkaka - mums! 

Jag ska försöka ge er så mycket juliga manikyrer som möjligt i december. I dag visar jag OPI Unfrost My Heart från Gwen Stefani Holiday, ett silvrigt foil-lack. Tjusigt, men jättelångt från unikt.

Det här är två lager. Formulan är utan anmärkning. Lättlackad och har en bra tjocklek.

Mitt betyg: 3/5

Vad har ni för planer denna första advent? Jag, sambon och Ozzy ska ut på långpromenad på Stora skuggan, sen blir det nog mest mys hemma. En söndag helt utan måsten - helt underbart.

OPI Unfrost My Heart is the silver foil from the Gwen Stefani Holiday collection. Pretty, but far from unique. It covers in two coats and has a nice formula.

7 kommentarer:

  1. Finfint! Men man har ju ett och annat likadant redan :)

    SvaraRadera
  2. Ett fint silverlack men inte så unikt, OPI har släppt så många såna här lack på sistone tycker jag. Skulle gärna se att de släppte ett guldlack av samma kaliber och gärna även ett riktigt snyggt roseguld...

    SvaraRadera
  3. Vintrigt och tjusigt. :-) Inte unikt, men frostigt vackert.

    SvaraRadera
  4. It is very nice and I do like a good silver :-) I ended up getting the mini set - I was quite happy with the colours in it. I'm still tempted by some of the glitters though!!

    SvaraRadera
  5. Snyggt, men inte unikt. Jag har inte köpt något silverlack ännu, det känns som det kommer nytt på marknaden hela tiden... så man kan ju vänta ett tag till!
    Håller med Emma P: ett roséguld vill jag också se!
    / Maria

    SvaraRadera

Kommentera gärna!