tisdag 25 november 2014

OPI So Elegant

OPI So Elegant är ett av effektlacken från Gwen Stefani Holiday-kollektionen. Stora och mellanstora stålfärgade hexglitter och svart glitter i två mindre storlekar. Här har jag lagt ett lager ovanpå ett rött krämlack.







Formulan är inte den bästa, jag tyckte den var tunn och rinnig.

Jag gillar det här, tycker effekten blev snygg över rött och kan tänka mig att det funkar över många färger. Gillar det stålfärgade glittret, det känns lite annorlunda.

Mitt betyg: 4/5

OPI So Elegant is one of the glitter toppers from the Gwen Stefani Holiday collection. It's made out of large and medium sized hex glitter and black glitter in two smaller sizes. Here I've put it on top of a red creme. I really like how it looks! The formula was so so, thin and runny. 

14 kommentarer:

  1. This is so pretty!!!! I super love the color so perfect for this coming season.

    SvaraRadera
  2. Det var annorlunda, har aldrig sett något liknande. Men för mig räcker det att se det på dig, känner inte något köpbehov just.
    / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, man kan ju inte känna sug efter allt!

      Radera
  3. Nice glitter and looks good over the red :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, I think the red and the glitter makes a good combo! :-)

      Radera
  4. Jag tycker det är jättefint! Snyggt på rött också:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tycker också att det blev bra. :-)

      Radera
  5. Åh, jag var inte så sugen på detta först men det var jättefint över rött!

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Blev super bra över rött

    SvaraRadera

Kommentera gärna!