tisdag 4 november 2014

A-England Gloriana

A-England Gloriana är det röda lacket från Elizabeth & Mary-kollektionen. Mellanrött med kraftigt guldskimmer. Faktiskt ganska juligt i sin framtoning. Det här är otroligt vackert  och glittrar och gnistrar som bara den.

 





 

Formulan är klockren på alla sätt och vis och täcker med två lager.

Mitt betyg: 5/5

Jag är ju extremt svag för röda lack och särskilt röda lack med skimmer, så det skulle inte förvåna mig om det här blir favoriten i kollektionen för mig.

Det här finns att köpa hos Edgy Polish där det kostar 120 kr/11 ml.

A-England Gloriana is a medium red with heavy gold shimmer. This is really sparkly and beautiful - I wouldn't be surprised if this ends up being my favorite from the collection. I have a serious weakness for sparkly reds. 
The formula is great. Very smooth and easy to apply and it covers in two coats.

32 kommentarer:

  1. Röda skimmer <3 Extra fint att det är guldskimmer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet - röda skimmer! Finns knappt något bättre! :-)

      Radera
  2. It's gorgeous, maybe a bit too orange to be an absolute favorite for me - but still gorgeous!

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Jag är också svag för rött skimmer:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, vi är rätt lika smak när det gäller dem. :-)

      Radera
  4. Känns som en favorit! Superfint, verkligen.
    / Maria

    SvaraRadera
  5. Väldigt juligt! Jag gillar det :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en fin kandidat till julaftonslack. :-)

      Radera
  6. Men lägg av så snyggt. Måste ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, det är underbart! Du lär inte ångra dig om du köper det. :-)

      Radera
  7. Så grymt snyggt! Jag har letat efter ett läppstift i den här nyansen, men går bet. Får kanske lacka munnen istället? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du testar ser jag fram emot resultatet på bloggen och Insta. :-)

      Radera
  8. Jag DÖR vad jag vill ha det. NU!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fattar verkligen! Men dö inte, skaffa det i stället! :-)

      Radera
  9. Jag säger som Mrs Data, jag DÖR jag med.

    SvaraRadera
  10. Jag gillar i regel inte röda lack (gasp!) men det här är jättesnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. *svimmar* Gillar inte röda lack??? *svimmar igen*

      Radera
    2. Haha, jag är mer av en blådåre ;)

      Radera
  11. Så otroligt vackert! Jag som hoppade över detta! Måste se till att beställa det nästa gång :D

    SvaraRadera
  12. Jag skulle aldrig kunna hoppa över ett rött skimmer. Det är en av mina svagheter. :-)

    SvaraRadera
  13. This one is really stunning too :-D <3

    SvaraRadera
  14. Gud så snyggt! Särskilt nu när julen närmar sig. :}

    SvaraRadera
  15. Vilket underbart lack! Det får nog åka upp på önskelistan :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!