torsdag 6 november 2014

OPI Love Is Hot And Coal

I dag har jag en av mina favoriter från OPI:s julkollektion Gwen Stefani Holiday åt er. En otippad favorit faktiskt, jag tyckte inte Love Is Hot And Coal såg särskilt märkvärdig ut i flaskan. Men väl på nageln är det helt enkelt underbart. Mörkbrunt med mycket finmalt silverskimmer som ger det en otroligt vacker lyster.





Formulan är mycket bra. Lite åt det tunnare hållet, lättkontrollerad och täcker med två lager.

Mitt betyg: 4/5

OPI Love Is Hot And Coal is one of my favorites from the Gwen Stefani Holiday collection. It's a very dark brown with very fine silver shimmer that gives it a beautiful lustre. I loved this on my nails! The formula is very nice, a little on the thin side, but easy to control while applying it. Two coats gave me complete coverage.

14 kommentarer:

  1. Wow. Den här färgen har ju allt! Skimmer, djupnad... en klassisk skönhet och tuff färg. Vad glad jag blir!!!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Färgen är kanon och skimret ger verkligen ett härligt djup.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, skimret ger lacket det där lilla extra.

      Radera
  3. Jaha du. . . . . . . jag som inte borde flytta upp några fler lack på önskelistan. . . . .
    Dösnyggt!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det jobbigt när önskelistan blir för lång!

      Radera
  4. It's okay, but it does look like black on my screen! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know, it's so dark it looks almost black. But it really is very dark brown. :-)

      Radera
  5. Jag tycker den är astrist i flaskan men tja, måste kanske testa den på då...

    SvaraRadera
  6. Jag har inte varit så sugen på det här tidigare, men jag kanske borde låna det och testa det ändå. Det ser finare ut på dina bilder än jag har tyckt att det har varit tidigare.

    SvaraRadera
  7. Läcker färg, gillar att det är så mörkt att det nästan blir svart

    SvaraRadera
  8. Har inte varit så sugen på något lack ur julkollektionen än så länge, men detta såg riktigt fint ut på dig faktiskt :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!