fredag 21 november 2014

Esmaltes da Kelly Slice Of Life

Jag har dessvärre inget holografiskt åt er i dag. Solen har ju knappt visat sig i november så jag har inte swatchat några holosar på ett tag. Jag hoppas den visar sig på söndag då jag tänkt swatcha lite. 

 Men jag har hur som helst ett väldigt vackert lack åt er. Esmaltes da Kelly Slice of Life. En helt underbar röd jelly fullpackad med glitter i olika storlekar. Jag är helt kär i detta!


 Formulan är ganska tjock, men lätt att lacka med. Det luktar väldigt starkt om den, vilket är lite obehagligt, men när det är så här fint är det värt det. Täckningsförmågan är väldigt bra, det här är två lager.

Mitt betyg: 5/5

Det här är det första lacket jag testar från Esmaltes da Kelly, men definitivt inte det sista. Jag köpte min flaska från Llarowe.

Slice of Life is the first polish I've tried from Esmaltes da Kelly, but definitely not the last. Slice of Life is a gorgeous red jelly with lots of glitter in different sizes. The formula was a little thick, but still easy to paint with and it covers in just two coats. I noted that it has a rather strong, not too pleasant, smell too. However, it's worth it since it's absolutely fabulous. :-)

13 kommentarer:

  1. Det ser underbart ut, mycket vackert djup!

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt! Åkte upp på önskelistan på en gång :)

    SvaraRadera
  3. Herre jisses, det ser underbart ut. Vilket färgdjup! Jag vill bara HA och jag vill nästan tugga på det, för det ser så läckert ut. Haha.
    / Maria

    SvaraRadera
  4. Underbar röd färg! :D
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. It's very pretty and festive :-)

    SvaraRadera
  6. Förstår att du gillar det här, suuuuuperfint verkligen. Läcker flaska oxå. :-)

    SvaraRadera
  7. Galet snyggt! Jelly och glitter är underbart

    SvaraRadera
  8. Men så vackert! Tycker det liknar little red corvette, har jag fel?

    SvaraRadera
  9. Så frustrerande med solbristen! Men detta röda var fantastiskt vackert, väl så fint som de flesta holosar :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!