fredag 28 november 2014

Indigo Bananas Fiery The Angels Fell

Äntligen fredag! Den här veckan har varit hektisk, den har gått snabbt, men också varit extremt rolig. Jag är dock på ständigt myshumör den här årstiden så helgen är alltid välkommen.

I dag bjuder jag på tjusiga Indigo Bananas Fiery The Angels Fell, ett lack som väckte mitt intresse när jag såg det hos Sminkan. Det är en glödande skönhet som skiftar mellan rött, orange, rosa och guld. Och så vackert glassfleck-skimmer på det. Resultatet är slående.




 

 Formulan är bra på alla sätt. Lagom tjock och lättkontrollerad. Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 5/5

Jag köpte min flaska från Edgy Polish där det kostar 120 kr/15 ml.

Indigo Bananas Fiery The Angels Fell is a gorgeous duochrome that shifts between a light red, orange, pink and gold. It also has pretty glass fleck shimmer that sparkles like crazy in the sun. I love this, it's so me! The formula is great in every way and covers in three coats.

11 kommentarer:

Kommentera gärna!