torsdag 27 november 2014

OPI Hawaii

Jag lovade er bilder på OPI:s vårkollektion för 2015 igår. Kollektionen heter Hawaii och är riktigt färgsprakande. Här finns pasteller, starkare färger, en nude, krämlack, skimmerlack, glitter och metallic. Lite av varje alltså.

Flaskbilder!




Mina förhandsfavoriter är Go With The Lava Flow, My Gecko Does Tricks, That's Hula-rious! och This Color's Making Waves.

Hawaii-kollektionen släpps i svenska butiker i mitten av februari nästa år. Lacken kommer som vanligt kosta 155 kr.

Ser ni något ni gillar?

Press samples of the 2015 spring collection from OPI, Hawaii. A colorful collection with many different finishes. I'm especially curious aboout Go With The Lava Flow, My Gecko Does Tricks, That's Hula-rious and This Color's Making Waves.

12 kommentarer:

  1. My Gecko Does Tricks & This Color's Making Waves ser kul ut och så Aloha From OPI.

    SvaraRadera
  2. Hela sista raden får gärna hitta hem till mig! Så fina, härliga starka färger.

    SvaraRadera
  3. Rad två såg juy inte helt fel ut, kan även tänka mig att My Gecko Does Tricks kan vara rätt kul. :)

    SvaraRadera
  4. Oh, de ser spännande ut! Ser fram emot swatches.

    SvaraRadera
  5. Tja, inte så dumt. Om man får önska så vill jag se Pineapple först för den ser kul ut.

    SvaraRadera
  6. Sista raden där ser ju rätt spännande ut måste jag säga.

    SvaraRadera
  7. Den sista raden ser riktigt trevlig ut! Ja flera andra lack också men jag föll mest för dem...

    SvaraRadera
  8. Vad spännande! Jag väntar otåligt... haha. That´s Hula-rious verkar super spännande!
    / Maria

    SvaraRadera
  9. En del spännande lack där :)

    SvaraRadera
  10. Satan i gatan vad tjusiga! Om jag måste välja så tror jag nog att pastell-raden är favvisar den här gången =)

    SvaraRadera
  11. Oj jag gillar definitivt "Pineapples have peelings too" å "My gecko does tricks"! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!