måndag 24 november 2014

OPI First Class Desires

OPI First Class Desires är en av mina favoriter från Gwen Stefani Holiday-kollektionen. Mörklila med kraftigt guldskimmer. Fantastiskt vackert!


Formulan är riktigt bra, den har en bra tjocklek och är lätt att kontrollera. Två lager gav mig full täckning.

Mitt betyg: 4/5

OPI First Class Desires was released with the Gwen Stefani Holiday collection. It's a dark purple with heavy gold shimmer - so gorgeous! The formula was very nice, easy to control and covers in two coats.

14 kommentarer:

  1. Påminner om IsaDoras Autumn leaves, fast med något mer framträdande guldglitter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror basfärgen är lite annorlunda också, såg att Emma (Sminkan-Emma) gjort en jämförelse och Autumn Leaves var mer rödlila.

      Radera
  2. Det här är en riktig skönhet. Jag kan inte sluta titta på naglarna när jag har det!
    / Maria

    SvaraRadera
  3. That shimmer is truly amazing :-D

    SvaraRadera
  4. Vackert, men jag håller fast vid att jag gillar Autumn Leaves mer:)

    SvaraRadera
  5. Det är ett fint lack, gillar sådana här lack med tydligt skimmer i :)

    SvaraRadera
  6. Åhhhh wow, det här måst jag ju köpa....;-)

    SvaraRadera
  7. Oj, det här ser ut som ett lack jag måste skaffa. Ser ju supersnyggt ut!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!