tisdag 17 augusti 2010

Sparkling Award


Söta Sminkan och Emelie på P'ssion har gett mig en Sparkling Award! Det man ska göra är att berätta vad man själv gillar mest med sin blogg.

Och det är faktiskt inte helt lätt att svara på. Men jag tror att det jag gillar mest är att jag bara förknippar bloggen med nöje. Jag har ju inga nagellackstokiga vänner (fast jag misstänker att min lillasyster är på god väg ner i träsket, haha!) så för mig är bloggen ett otroligt roligt sätt att kommunicera med andra som tycker det är lika roligt med lack som jag gör. Det är kontakten med er som läser min blogg som är det allra bästa.

Sen är jag såklart väldigt glad över att sambon engagerar sig och tar sig tid att studera mina naglar ingående efter varje omlackning och ge ett litet omdöme. Ibland får han lite prestationsångest, men det har jag sagt till honom att han inte ska ha, jag vill bara att han är ärlig.

Jag vill skicka vidare en Sparkling Award till dessa bloggar:
Claws In Color
Krex
Nailspotting

1 kommentar:

Kommentera gärna!