tisdag 10 augusti 2010

Color Club Wild and Willing

I kväll vankas det fest och mingel så jag plockade fram ett av mina absoluta favoritlack - Wild and Willing från Color Clubs kollektion Wild at Heart som släpptes hösten 2009.


Det här är verkligen ett av de mest komplexa lack jag äger. Det är duokromt och skiftar främst mellan guld, rosa och koppar. Det ändrar färg hela tiden och är så spännande att titta på. Det är dessutom sagolikt glittrigt och så vackert att hjärtat nästan stannar på mig när jag tittar på det.

Jag älskar det! Det borde göras fler lack som det här, men i andra färger. Duokroma lack med massor av glitter!

Formulan är tunn och ganska skir. Jag har fyra lager här och på bilderna ser man antydan till VNL, men det syns faktiskt inte i verkliga livet. Har man korta naglar och alltså inte så mycket fri kant att dölja så klarar man sig med tre lager.

Mitt betyg:
5/5

Sambons kommentar:
"Wow, här händer det grejer. Det guldiga var lite väl "leopardtantsaktigt", men det rosa var fint."

English: Since I'm going to a party tonight I brought out one of my favorite polishes of all times. Color Club Wild and Willing. I love the strong duochrome effect, the sparkliness of it and how it's so interesting to look at. I wish there would be more polishes like this one but in other colors. Duochromes with lots of sparkle!

18 kommentarer:

  1. hahaha "leopardtantsaktigt"..!

    Nej men det här är ju underbart fint,
    står på min lista ;)
    Nu blev jag bara mer sugen på att köpa det också! Finfina bilder.

    SvaraRadera
  2. Oj, så snyggt... Får nog stå på nästa önskelista om det går att få tag på. Själv kör jag nu lite höst med China Glaze "Riveter Rouge"

    SvaraRadera
  3. Åh vilket underbart lack :)

    SvaraRadera
  4. Det är alldeles underbart! Älskar det lacket just för att man inte kan se sig mätt på det. :D

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt och dina naglar är alltid så fina!!

    SvaraRadera
  6. Det här lacket är verkligen fint...

    SvaraRadera
  7. Jag älskar din sambo! Han är så rolig och slår ofta huvudet på spiken! Lacket är en favorit hos mig med och jag klarade mig nog med tre lager, som du säger, för jag har ju kortare naglar. Det är så otroligt fint skimmer!

    SvaraRadera
  8. Åh det ser jättefint ut ju! Du passar så bra i varma färger tycker jag, även om du själv föredrar kalla. :)

    SvaraRadera
  9. Åh, tittade på det men bär inte ett fan av koppar...fast här såg det ju riktigt fint ut ändå. Hmmm.

    SvaraRadera
  10. Väldigt fint och intressant, jag undrar hur jag lyckats undgå det hittills... :O

    SvaraRadera
  11. Finns bara en sak att säga: Dödsläckert!

    SvaraRadera
  12. Andrea: Ja, ibland får sambon verkligen till det. :-) Wild and Willing är ett måste om du frågar mig!

    Vikab: Jag tror säkert att det går att få tag i fortfarande, åtminstone hos de amerikanska webbshopparna.

    Honi: Ja, visst är det!

    Pamsan: Eller hur, jag kan inte sluta stirra på mina naglar. :-)

    Åsa: Tack!

    Emma P: Ja, det är verkligen ett lack som står ut ur mängden. :-)

    Sminkan: Sambon utbrast "Sminkan är så snäll!" när han läste din kommentar. :-)

    Mia: Ja, jag börjar faktiskt omvärdera det där litegrann. :-)

    Sarah: Du måste, måste, måste köpa det! Du kommer inte att ångra dig, jag lovar! :-)

    Clara: Jag instämmer!

    Solveig: Eller hur! Älskar't!

    Monica: Tack!

    Kerstin: Det var synd att inte solen var framme när jag fotade, för skimret är hundra gånger vackrare i solen.:-)

    SvaraRadera
  13. Jag velade fram och tillbaka om det här lacket vid senaste TDbeställningen. Till slut fick det inte plats men jag måste säga att jag fortfarande är sugen

    SvaraRadera
  14. Wild and Willing sitter på mina naglar nu tack vare det här inlägget :) Otroligt vackert!

    Kul med ett lack som visar upp sig inomhus också. Det duokroma är absolut finast inomhus för mig i alla fall. Ute kommer glittret fram, viket inte alls är illa heller. Win-win! :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!