fredag 27 augusti 2010

Årets bästa lackleverans?

I dag kom min senaste beställning från Transdesign. Den här gången tog det en vecka vilket jag tycker är bra. Tyvärr åkte jag på att betala tull, men det var det värt. Herregud, hade någon ringt och väst fram att de hade mitt paket och att jag skulle vara tvungen att betala en tusenlapp för att få det så hade jag inte tvekat en sekund.

För paketet innehöll fem godingar från Orly Cosmix. Plus tre andra skönheter.

Ni kanske tycker att flaskbilder är vansinnigt tråkigt, men jag gillar det så här har ni dem:

Space Cadet.

Galaxy Girl.

Out Of This World.

Lunar Eclipse.

It's Not Rocket Science.

Meet Me Under The Mistletoe.

Rockin' Rocket.

Swing Baby.

Vilket ska jag testa först? Jag är nog allra mest sugen på Space Cadet.

9 kommentarer:

  1. Jag gillar flaskbilder. Inget NailMail? Swing Baby köpte jag med nyss!

    SvaraRadera
  2. Åååhhhh...de är fullkomligt underbara! Jag älskar Orlys lack!

    SvaraRadera
  3. Jag är nyfiken på Space Cadet och Meet me under the mistletoe! Är den sistnämnda kanske en dupe till Misa Toxic Seduction?

    SvaraRadera
  4. Space cadet och It's Not Rocket Science tycker jag ser mest lockande ut :)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar dina flaskbilder, färgen kommer alltid fram så bra!

    SvaraRadera
  6. Sarah: Nej, jag beställde dem från Transdesign i stället. Är ju mellan jobb just nu och måste tänka ekonomiskt. :-)

    Ninni: Ja, Orly har verkligen vuxit i mina ögon det här året. De har släppt så många fina lack!

    Makeupoholic: Det blev Space Cadet som fick bli först ut. Tyvärr har jag inte Toxic Seduction så jag kan inte göra någon jämförelse. Men MMUTM är inte så blåtonad som den ser ut på bilden, den är mer gröngrön. :-)

    Maria: Space Cadet är swatchad nu! :-)

    Nailspottibng: Tack! :-)

    SvaraRadera
  7. Jättefina! Jag nöjde mig med Space Cadet och Rocket Science, och några ur Vintage Vixen. Åkte också på tull, det har inte hänt mig tidigare. Undrar om de börjar bli mer hårda? Det står för övrigt på Transdesigns hemsida att de inte skickar Orly över Atlanten längre:(

    SvaraRadera
  8. Jag åkte också på tull med mitt senaste TDpaket. Tur att jag delade upp min monsterbeställning på flera ordrar *haha*

    SvaraRadera
  9. Jag slapp iaf tull på min senaste TD-beställning! Och det var för ca. 10 dagar sen... Den med Cosmic FX.
    Men nu blir det alltså inga fler Orly därifrån.. :(

    SvaraRadera

Kommentera gärna!