lördag 21 augusti 2010

China Glaze Emerald Sparkle + Isadora Graffiti Nails

I dag var jag sugen på att testa ett av Isadoras krackeleringslack. Jag såg en väldigt tjusig manikyr hos Saintbella häromdagen och visste att jag ville göra något liknande.

Jag valde det smaragdgröna glitterlacket Emerald Sparkle från China Glaze. De flesta av er är nog bekanta med den här skönheten, men här är i alla fall Emerald Sparkle på egen hand:


Sen lackade jag ett lager med Black Tag ovanpå. Det blev inte lika lyckat som Saintbellas vackra variant med ett lila glitterlack som bas, men jag tycker det duger. Bilderna blev tyvärr rätt kassa eftersom jag inte hittade något ställe i lägenheten med bra ljus.

Det hade nog blivit snyggare med det vita krackeleringslacket i stället, nu blev manikyren lite väl mörk.

8 kommentarer:

  1. Emerald Sparkle är en riktig juvel! Jag har inte hunnit testa mitt svarta graffitilack än men jag gillar verkligen effekten av de lacken. Roligt om man inte vill lacka om men ändå förnya sig.

    SvaraRadera
  2. Emerald Sparkle är så snygg, älskar den. Men tycker precis som du att manikyren blev lite väl mörk!

    SvaraRadera
  3. Jag måste vara den enda i hela världen som inte är så förtjust i de där grafiti-lacken. Jag fattar inte riktigt grejen...

    Men den här manikyren är en av de snyggaste jag har sett med de lacken.

    Det gröna lacket är otroligt vackert!! :)

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt :D Riktigt snygg kombination!

    SvaraRadera
  5. Sminkan: Ja, jag tycker också graffitilacken är riktigt roliga.

    Aila: Jag får testa en annan variant någon dag i stället.

    Mia: Jag kommer säkert tröttna snabbt på graffitilacken, men just nu känns det lite nytt och skojigt. :-)

    Honi: Tack! :-)

    SvaraRadera
  6. Fint, men som du säger, lite i mörkaste laget...

    SvaraRadera
  7. Ljuvligt! Du fick en liten sparkling award hos mig! Kram

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Min graffiti-jakt har tyvärr inte varit så lyckad hittills =(

    SvaraRadera

Kommentera gärna!