måndag 30 maj 2016

OPI Soft Shades Pastels - sammanfattning

I dag fyller jag år! 38 för att vara exakt. Jag har massor att göra innan kvällens middag så misstänker att jag inte kommer hinna med någon födelsedagsmanikyr. I stället bjuder jag på en sammanfattning av OPI:s Soft Shades Pastels-kollektion.

Som ni vet är formulan på dessa ingen höjdare, de har en ganska typsik formula för pastell-lack. Men jag gillar verkligen färgerna, faktiskt så pass mycket att jag har svårt att rangordna dem. Men jag gör ett försök.











 


 


Som sagt, jättefina färger allihop! Men, en bättre formula hade ju inte varit helt fel. Det är väl sammanfattningen. 

Today is my birthday! But since I suspect I won't have the time to do a birthday mani I'm giving you a recap of the Soft Shades Pastels collection from OPI. All lovely colors, but not so lovely formula. I had a hard time picking a favorite, but I think I Am What I Amethyst is the one.

9 kommentarer:

  1. *kastar konfetti* Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  3. Congratulations - so in two years you are all grown up :D
    Trust me, the years around 40 are wonderful!!!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis på födelsedagen! Hoppas att du får ha en finfin en. :D

    SvaraRadera
  5. Det är verkligen en väldigt fin kollektion! Hoppas du får en härlig kväll med familjen :)

    SvaraRadera
  6. Hoppas att din födelsedag var underbar Anne! Jag gillar ju också denna kollektionen massor men håller helt med dig om formulan.

    SvaraRadera
  7. Stort grattis på födelsedagen (i efterskott)
    Jättefin kollektion, men alla recensioner gör att jag inte längtar något särskilt efter ett enda faktiskt.... /Marianne

    SvaraRadera

Kommentera gärna!