torsdag 19 maj 2016

CND Vinylux Lavender Lace

CND Vinylux Lavender Lace släpptes med sommarkollektionen Flirtation. Ett ljuslila lack med fint silverskimmer. Jag älskar detta, tycker det ser så mjukt och fint ut och ändå inte tråkigt. Vackrare i verkligheten än det ser ut på mina bilder.

 
 

 Formulan var ganska tunn och något rinnig, men inte så att det avskräckte. De flesta klarar sig nog med två lager, men jag körde på tre eftersom jag ville jämna till det på ett par ställen. Jag avslutade med ett lager CND Vinylux Weekly Top Coat.

Mitt betyg: 4/5

CND Vinylux Lavender Lace is a lavender with fine silver shimmer. I actually love this, it's so delicate and feminine. The formula was quite thin and slightly runny. Most of you would probably get by with two coats, but I used three.

6 kommentarer:

  1. This polish gives me "granny" vibes, but still it's pretty...

    SvaraRadera
  2. Nja, jag blev nog inte helt övertygad.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle nog älska att bära detta :D Det ser jättefint ut!

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Ska såklart inte vara nåt frågetecken.

      Radera
  5. snyggt , men tror inte jag skulle bära det!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!