onsdag 25 maj 2016

Senaste paketen

Jag tänkte visa vilka nya snyggingar som trillat in hemma hos mig den senaste tiden. Det lär dröja innan jag får anledning att skriva ett liknande inlägg igen, min lackbudget kommer att vara i princip noll från och med nu och ett bra tag framöver. Jag och sambon har bokat en ganska dyr resa mot slutet av året så nu gäller det att spara. Jag har dessutom minskat ned mitt uttag av föräldradagar för att de ska räcka längre, jag kommer ju att vara föräldraledig i nästan 15 månader. Så plånboken är inte fet, om man säger så.

Men nu tar vi en titt på de nya tillskotten.

Först ut har vi två lack från Dreamland Lacquer (f.d Smitten Polish), dessa två är exklusiva för Facebook-gruppen Hella Holo.


Jag bär Dragonberry i detta nu och kan säga att det är aaaaamazing! Ett inlägg om det dyker upp snart. :-)

Nästa beställning är från Darling Diva, jag passade på när Carrie utannonserade en endagsrea i Darling Divas fangrupp på Facebook.




Och så slutligen den beställning jag nog är mest upphetsad över ändå. Native War Paints är ett indiemärke jag spanat rätt intensivt på det senaste halvåret eller så. De har så många vackra skimmerlack! Nu har de släppt flera neonkollektioner och är det något jag är tokig i så är det ju neoner. Ekonomin lät mig inte beställa fler än fyra men hjälp vad sugen jag är på fler!



Bird's Nest In the Mailbox och Honeydew Smoothies är från kollektionen Mr. Native War Paints Presents: Colors! som består av neonpasteller med skimmer. Canary Yellow och Lala Orange är från kollektionen Mrs. Brights Neon Brites och de är knalliga neoner, också med skimmer. Så pepp på att testa allihopa!

Är det något särskilt ni är sugna på att se? :-)

My latest orders! So happy! Since I have to save for a trip at the end of the year I'm pretty much going on a no-buy now. 

3 kommentarer:

  1. I love all of them, and look forward to your swatches!

    SvaraRadera
  2. Alltså alla lacken är sjukt fina men neoner, åh de skulle jag också vilja ha! Ska spana in dem men misstänker att mina naglars ynkliga allergibenägna tillstånd kommer att hindra mig från köp. Vilket plånboken såklart är glad för:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!