tisdag 24 maj 2016

OPI It's In the Cloud

Dags att visa det sista av lacken från Soft Shades Pastels-kollektionen! It's In the Cloud är ett vitt krämlack, inte helt kritvitt, men vitt. En ganska mjuk vit, väldigt snygg på. Jag har alltid gillat att bära vita lack och den här är inte ett undantag. Jag kan inte bestämma mig för om det här eller I Am What I Amethyst är min favorit från kollektionen, båda är fantastiskt snygga.





Formulan var väl ungefär som den hos övriga lack i kollektionen. Inte jättebra. Första lagren blir strimmiga och ojämna, men efter tre lager jämnar det ut sig fint. Jag avslutade med ett lager Essie Gel Setter.

Mitt betyg: 4/5

OPI It's In the Cloud is the last polish from the Soft Shades Pastels collection. It's a soft white creme. Really pretty, I love white nail polish! The formula was the same as the other polishes from this colletion. The first two coats went on streaky and uneven, but a third coat evened it out nicely. I finished with a coat of Essie Gel Setter.

10 kommentarer:

  1. Fräscht och snyggt tycker jag!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. I like this soft white a lot - but I also love the stark white ones!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Me took but the stark white ones are usually a bit difficult to apply. The softer ones are normally a little easier.

      Radera
  3. Det här tycker jag är rent ut sagt skitsnyggt! Jag fastnade riktigt mycket för det.

    SvaraRadera
  4. Jag testade också detta och gillade det. Det ser jättesnyggt ut på dig :)

    SvaraRadera
  5. Ja det här är jättesnyggt utan tvekan!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!