fredag 27 maj 2016

Dreamland Lacquer Dragonberry

Wohoo, dags för inofficiell holofredag hos Sminkan och Emma! Just nu suger vädret  och solen lyser med sin frånvaro, men jag bidrar med ett ljuvligt holo jag bar tidigare i veckan. Dreamland Lacquer (f.d Smitten Polish) Dragonberry är exklusiv för FB-gruppen Hella Holo Customs. HHC-lacken kan endast köpas av de som är med i FB-gruppen och lacken säljs under en begränsad tid.

Dragonberry är vackert orkidélila med riktigt kraftiga regnbågar. Magiskt vackert faktiskt! Ett perfekt sommarholo! Ett av de finaste holografiska lacken i min samling. Ja, ni fattar, jag är fullständigt såld på detta. :-)








Formulan var kanon, precis lagom tjock och lättkontrollerad. Två lager ger full täckning.

Mitt betyg: 5/5

Today I have the gorgeous Dreamland Lacquer Dragonberry for you. A bright, orchid purple linear holo. It's a Hella Holo Customs exclusive. Hella Holo Customs is a private group on FB that solicits selected indie makers for custom polishes every month so there is no way of getting these exclusives unless you become a member of the group. Anyway, Dragonberry is just stunning! Such a perfect summer holo! This must be one of the prettiest holos in my stash. The formula was great, this is two easy coats.

14 kommentarer:

  1. Oh la la, vilken skönhet. Holos i starka nyanser är SÅ vackert!

    SvaraRadera
  2. OMG - that is totally amazing *envious* :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know, so glad I snatched a bottle. :-)

      Radera
  3. Oj, hoppsan vilken skönhet! Den var riktigt skit snygg!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Åh vad jag är glad att jag också köpte det här!

    SvaraRadera
  5. Men ja,woho!!:) Det här var galet snyggt verkligen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade höga förväntningar och de infriades! :-)

      Radera

Kommentera gärna!