söndag 15 maj 2016

Essie Lounge Lover

Det blir lite sporadisk bloggning just nu, tiden räcker inte riktigt till. I helgen har jag varit ensam med Tuva och Ozzy (och katterna förstås, men de sköter sig ju ganska mycket själva) och då blir det inte så mycket tid över för lackning. Jag fick i alla fall till en snabb manikyr igår, med Lounge Lover från Essies vårkollektion. En ljuvlig flamingorosa som jag faktiskt blev mer förtjust i än jag hade förväntat mig. Jag tyckte den såg lite halvtrist ut i flaskan, men på naglarna blev den hur snygg som helst.

Formulan täcker med två lager, men den var något rinnig. Inte fullt lika bra som de senaste lacken från Essie jag använt.

Mitt betyg: 4/5

Essie Lounge Lover is a beautiful flamingo pink creme. When I saw it in the bottle I didn't think I was going to love it as much as I do, but it really is gorgeous! The formula is slightly runny, not as great as the last couple of Essies I've used. Two coats gave me complete coverage.

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, verkligen en klockren sommarfärg!

      Radera
  2. It really is a beautiful summer polish!

    SvaraRadera
  3. Snygg, men inte något för mig direkt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev verkligen positivt överraskad av det, mycket finare än jag förväntat mig. :-)

      Radera
  4. Det liknar de färger som jag dras till just nu. Det ser jättesnyggt ut :)

    SvaraRadera
  5. Åh, detta gillade jag! Stod och kikade på det i butik häromdagen men då tyckte jag som du att det såg trist ut i flaskan. Men här såg det ju riktigt härligt ut!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!