tisdag 10 maj 2016

CrowsToes Edgy Red

Det blev en liten paus, jag har haft fullt upp med att njuta av det härliga vädret i helgen. Sen bröt jag en nagel i torsdags så nu har jag filat ner hela bunten. Av någon anledning hatar jag att fila naglarna. Tycker det är lite obehagligt, ungefär på samma sätt som jag tycker det är obehagligt att borra i tänderna hos tandläkaren. Inte riktigt lika illa förstås, men samma typ av obehagskänsla.

I dag har jag i alla fall en riktig skönhet åt er. CrowsToes Edgy Red var exklusivt för Edgy Polish, men finns dessvärre inte längre att få tag i då Edgy inte längre säljer CrowsToes. Jag har fått min flaska i present i min födelsedagsgrupp på Facebook och jag är hemskt glad för det! Jag hade naturligtvis ögonen på det innan dess, men av någon anledning blev det aldrig något köp. För många lack på önskelistan helt enkelt. :-)

Edgy Red är mer magenta än röd och så en fantastiskt fin holoeffekt. Supervackert!




Formulan var kanon på alla sätt. Jag har två väldigt lättlackade lager på bilderna och så topplack på det.

Mitt betyg: 5/5

CrowsToes Edgy Red is an Edgy Polish exclusive. A super gorgeous magenta with a nice and strong holo effect. What's not to love? The formula was great and covered in two easy coats.

9 kommentarer:

  1. Jag ångrar att jag inte köpte det här när chansen fanns!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så glad att jag fick en flaska av Ulrika! :-)

      Radera
  2. That's a super pretty polish! <3

    SvaraRadera
  3. It is one of my Top 5 magenta polishes - I love it soooo much!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I don't have that many magentas actually, especially not holos. :-)

      Radera
  4. Nej men åh, det här var ju jättevackert! Har missat det helt, tror det kan ha varit i samband med min nagellossning. Förstår precis med pausen, helgen var så underbar, ville liksom aldrig gå in, bara njuta av det underbara vädret:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har överhuvudtaget dåligt med tid just nu, men det får vara så. Jag bloggar när jag får tid över helt enkelt. :-)

      Radera
  5. Vad kul att se Edgy Red igen - den var helt klart en av de allra största favoriterna i butiken!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!