söndag 6 juli 2014

OPI Neon - sammanfattning

Dags för sammanfattning av ännu en OPI-kollektion, denna gången är det den fina Neon-kollektionen. Jag som älskar neoner blev såklart väldigt glad när jag fick dessa i händerna. Så här rangordnar jag dem.














En rätt så fantastisk kollektion för oss som gillar neoner. Jag tycker Juice Bar Hopping, Life Gave Me Lemons, Down To The Core-al och You Are So Outta Lime är värda att skaffa. Hotter Than You Pink är också snygg, men den kändes lite platt på mig.

Har ni skaffat några från Neon-kollektionen eller är det några ni är sugna på?

I'm done swatching the Neon collection from OPI. A really nice collection for us who crave neons for summer! My favorites are Juice Bar Hopping, Life Gave Me Lemons, Down To The Core-al and You Are So Outta Lime.

16 kommentarer:

  1. För min del är den gröna och gula snyggast. Sen den oranga. De andra gav mig ingen hjärtklappning alls ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker mycket om alla utom Hotter Than You Pink och Push & Purr-pull. :-)

      Radera
  2. Down to the Coral planerar jag att köpa, tycker nog den är snyggast av dessa faktiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är också en mindre ovanlig färg i neonsammanhang. Inte unik, men inte jättevanlig heller.

      Radera
  3. Så himla synd att Push & Purr-pull hade så dålig formula, för det är färgen jag gillar mest. Annars är nog Lemons den jag kommer köpa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade gillat Push & Purr-pull om den varit mer neonig. Lemons däremot är en riktig snygging!

      Radera
  4. Jag har precis fått hem Life Gave Me Lemons och You Are So Outta Lime!, ser mycket fram emot att testa dem!

    SvaraRadera
  5. Jag skaffade Down To The Core-Al och Hotter Than You Pink. Föll för just de två eftersom att de är fina neoner plus lite skimmer i. Så fint enligt mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite skimmer är alltid trevligt! :-)

      Radera
  6. Jag har det orangea (älskar det) och det lila. Det lila är fint tycker jag men för lite neon. Nu funderar jag på gul eller grön men kan inte välja...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Av de två skulle jag rekommendera gul. Den är galet snygg!

      Radera
  7. Great photos! I picked up the mini set of this last week so I'll be getting around to wearing them soon! :-)

    SvaraRadera
  8. Oj en så underbar kollektion... tror jag skulle köpa Juice Bar Hopping och You Are So Outta Lime :D
    xx

    SvaraRadera

Kommentera gärna!