onsdag 16 juli 2014

Rainbow Honey Hachiya 10

Rainbow Honey Hachiya 10 är det andra lacket från Neon Graffiti som jag testat. Det är en superfin, lysande orange, en riktigt snygg sommarfärg, men jag vet inte om jag tycker att den är neon. Den är inte riktigt neonlysande. Det gör den dock inte mindre vacker. Jag älskar ju orange, det är en av mina favoritfärger så här i sommartider.








Formulan är ganska tunn, men lättkontrollerad. Tre lager krävdes för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 4/5

Jag köpte min flaska från Edgy Polish där det kostar 115 kr/15 ml.

Rainbow Honey Hachiya 10 is part of the Neon Graffiti collection. It's a gorgeous, bright orange, though I don't think it qualifies as a true neon. It's bright, but not that bright. I love it anyway, it's a great color for summer.
The formula was on the thin side, but easy to apply. Three coats gave me full coverage.

7 kommentarer:

  1. Härlig nyans, men neon… nja…. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är inte en neon. Men likaväl en jättefin orange!

      Radera
  2. It's lovely! I think you are right, it is bold but not really a neon! Looks great on you :-)

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Fast hade sen varit riktig neon hade den såklart varit ännu lite bättre...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, inget slår en riktig neon. :-)

      Radera

Kommentera gärna!