fredag 4 juli 2014

Mina första Rainbow Honey (och ett nytt Celestial)

 
Edgy Polish fick in Rainbow Honeys kollektion Neon Graffiti tidigare i veckan och innan jag visste ordet av hade jag klickat hem alla tre neonlacken. Det snygga Callisto från Celestial Cosmetics fick också följa med.

Det här är mina första lack från Rainbow Honey, jag har varit nyfiken på märket en längre tid eftersom jag sett massor av fina swatches på lack därifrån. Nu ska det bli kul att testa dem. :-)

When Edgy Polish received the Neon Graffiti collection from Rainbow Honey earlier this week I had to place an order. The three neons and the lovely Callisto from Celestial Cosmetics ended up in the shopping basket. Don't they look lovely? :-)

8 kommentarer:

  1. Tror du kommer älska dem!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bär Hachiya 10 nu och det älskar jag iaf. En underbar sommarfärg!

      Radera
  2. Wow vilka snygga neoner, ska bli spännande att se dom

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer visa dem så snabbt jag kan!

      Radera
  3. They certianly do look lovely - I agree :-)

    SvaraRadera
  4. Det var på tiden du testar Rainbow Honey ;) Jag gillar märket väldigt mycket och just dom här är jag riktigt sugen på också. Ska bli kul att höra vad du tycker.

    SvaraRadera
  5. Kul med nytt, de ser fina ut!

    SvaraRadera
  6. Åh så underbara neonerna ser ut! Och kul med ett nytt märke att testa, jag tycker de brukar ha bra lack.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!