onsdag 2 juli 2014

OPI Get Cherried Away

OPI Get Cherried Away är ett rödlila krämlack från Icons of Happiness-kollektionen. Jag har ju svårt för rödlila, tycker det är en rätt tråkig färg, så det här väcker inga varmare känslor hos mig.

 

Jag har absolut inga klagomål på formulan. Den är precis lagom tjock och är mycket lättlackad. Två lager ger full täckning.

Mitt betyg: 3/5

Som sagt, inget dåligt lack. Bara inte min typ av färg.

OPI Get Cherried Away from the Icons of Happiness collection is a red toned purple creme. It's not my kind of color, but the formula was very nice. Super easy to paint with and it covers in two coats.

8 kommentarer:

  1. Jag brukar också ha svårt för denna typen av nyans men ändå är jag inte helt avig den här gången. Får testa och se vad jag tycker. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker jag sett den här nyansen så pass ofta från OPI så jag känner mig trött på den.

      Radera
  2. It's alright yeah. Glad to hear the formula is good. I'm currently working my way through the mini set of this! :-)

    SvaraRadera
  3. Denna nyans är inte min favorit heller, men ibland till hösten får jag lite sug efter såna här färger. Denna var ju ett bra alternativ då om den hade bra formula. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, jag får aldrig sug efter rödlila. :-)

      Radera

Kommentera gärna!