fredag 18 juli 2014

Celestial Cosmetics Callisto

Jag har nästan tomt i mitt swatch-arkiv just nu, som tur var kommer jag hinna swatcha lite i helgen. Igår hann jag i alla fall lacka om och eftersom solen lyste valde jag en holografisk skönhet, Celestial Cosmetics Callisto. Ett ljuvligt mörkt rödlila lack som bildar massvis med kraftiga regnbågar. Fantastiskt vackert!










Formulan var kanon, den har en bra tjocklek, är lättkontrollerad och täcker med två lager.

Mitt betyg: 5/5

Jag köpte Callisto från Edgy Polish där det kostar 140 kr/12 ml.

Vad har ni på tassarna i dag?

Celestial Cosmetics Callisto is a dark red toned purple with a strong holographic effect. It's so dramatic and beautiful, this is just gorgeous to me! I can't stop staring at my nails. The formula was great and covered in two coats. 
I bought this from Edgy Polish

14 kommentarer:

  1. Oh wow it certainly sparkles in the sunshine! I love it! I love it! :-)

    I would find it very hard to stop looking at my nail if this was on it :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är den helt underbar...!!

    SvaraRadera
  3. Åh så underbart vackert! Vilken härlig färg och fina bilder!

    SvaraRadera
  4. Wows! Hur fint som helst. Ska nog lacka med holo idag nu när solen är framme. :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!