måndag 19 juli 2010

Nubar Night Sparkle

I dag bär jag vackert mörkblå glitterlacket Night Sparkle som släpptes med Nubars Sparkles-kollektion i våras.

Det här är verkligen vackert, det påminner mig om en stjärnbeströdd natthimmel. Det enda tråkiga är att glittret gör ytan skrovlig, men det blir bättre med ett tjockt lager topplack ovanpå.

Formulan var kanon och jag behövde bara två lager lack för att uppnå ett täckande resultat.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Det där gillar jag. Glittret var fint."

Imorgon bitti åker jag till min systers torp och siktar på att bli borta en vecka, åtminstone om det fina vädret håller i sig. Det betyder att det kommer att bli tyst här på bloggen tills jag är hemma igen. Jag kommer dock att packa ned ett gäng nagellack som jag förhoppningsvis får tid att swatcha medan jag är i skogen. Bilder får ni när jag kommer hem igen!

Hoppas ni alla har det skönt i värmen!

English: Nubar Night Sparkle reminds me of a night sky filled with twinkling stars. It's a beautiful dark blue glitter polish. The formula is great and I only needed two coats to achieve full coverage.

14 kommentarer:

  1. Visst är det vackert! Jag gjorde det inte rättvisa när jag provade det, det hade behövt ett par lager till av överlack. Tyckte ändå det var väldigt vackert.

    SvaraRadera
  2. Superfint lack! Jag tänkte att jag skulle fråga min sambo vad han tyckte om mitt lack häromdagen (ljusblå Snowcone från Orly). Han kommentar var: Jag tycker det räcker med rött och rosa.
    Kul kille? Näe... inte när det gäller sånt iaf.

    SvaraRadera
  3. Jag ångrar så att jag inte köpte hela den här kollektionen! Älskar dem!

    SvaraRadera
  4. ha en skön vecka i torpet, tjejen!

    SvaraRadera
  5. Sminkan: Ja, det är superfint! Älskar hur det glittrar i solen.

    Ninni: Haha, din sambos åsikt delas nog av de flesta män. Det är nog många killar som tycker att rött och rosa på naglarna är snyggast. :-)

    Sarah: Jag skulle också kunna tänka mig att äga hela den här kollektionen.

    adk: Ska jag ha, tack!

    SvaraRadera
  6. Åh, det var fint! :D

    Kos deg hos søsteren din! :D

    SvaraRadera
  7. Otroligt läckert. Men så är jag också svag för blåa lack med bling bling.

    SvaraRadera
  8. haha, klart rött är snyggast. men det betyder inte att det finns andra snygga färger. vi lär oss sakta.
    hälsningar från de konservativa männen

    SvaraRadera
  9. Riktigt snyggt. Vill ha!!!

    SvaraRadera
  10. Älskar verkligen glitterlack, vilket djup det ger den blå färgen :) Supersnyggt!

    SvaraRadera
  11. Solveig: Tack, det var mysigt även om vädret inte riktigt var på vår sida. :-)

    SminkJante: Jag delar den svagheten med dig. :-)

    Kerstin: Eller hur!

    adk: Som jag misstänkte alltså. :-)

    EmLa82: Jag håller med!

    Sminkhörnan: Det är ett underbart lack. Bara till att köpa. :-)

    Honi: Ja, jag älskar också glitterlack, de blir nästan alltid slående vackra på nageln. Älskar dock inte borttagningen lika mycket. :-)

    SvaraRadera
  12. Så, nu har jag beställt de 3 resterande lacken jag inte hade i kollektionen. Yay!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!