lördag 3 juli 2010

Barielle A Bouquet For Ava

Barielle A Bouquet For Ava släpptes med den underbara kollektionen Wildflower i våras. Det är ett ganska ljust teal-färgat krämlack. Färgen får mig att känna mig törstig och badsugen.

Formulan var bra, varken för tjock eller för tunn. Den gled på nageln utan ansträning och täckte helt med två lager.

Jag gillar verkligen det här lacket, det känns somrigt och fräscht. Jag äger inte Shower Together från China Glaze själv, men kan tänka mig att det påminner lite om det. Kanske är Shower Together något ljusare?

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Det där var ingen personlig favorit."

English: Barielle A Bouquet For Ava is a pretty light teal creme. It makes me feel like taking a swim and like I need a tall glass of water. A great color! The formula was just right and I only needed two coats for full coverage.

9 kommentarer:

  1. Den var fin! Minner meg litt om Suzi Says Feng Shui. :)

    SvaraRadera
  2. Fin färg. Tyvärr ytterligare en nyans som skulle se hemsk ut på mig.

    SvaraRadera
  3. Ja, det var en fin färg.

    SvaraRadera
  4. dina naglar blir bara snyggare och snyggare...

    SvaraRadera
  5. Solveig: Jag jämförde dem i flaskorna och SSFS är mer blå och mer dämpad. ABFA aär lite "brightare". :-)

    Sminkan: Eller hur! :-)

    EmLa82: Ja, den är riktigt fin!

    SminkJante: Jag tycker den är här färgen är så tjusig att den nog passar alla! :-)

    Mia: Japp, tycker jag med!

    Sarah: Håller med!

    adk: Tack!

    SvaraRadera
  6. Superfint! I en helt annan liga än det gröna ovan =)

    SvaraRadera
  7. Kerstin: Ja, jag kan bara instämma! :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!