lördag 10 juli 2010

LA Girl Metal

Jag kunde inte stå emot längre. Jag hade kikat lite på LA Girls Metal-kollektion hos Cherry Culture ett tag, men inte gjort slag i saken. Men så började Sminkan och Krex visa upp massa skönheter på sina bloggar och då var det ju kört.

För ett par dagar sen fick jag hem ett paket med fyra av Metal-lacken, men jag ska nog klicka hem några fler. De är helt underbara!

Från vänster: Deep Sea Mica, Alkaline Blue, Chromium Green och Copper Alloy.

Lacken kostar 2,80 dollar styck - rena fynden!

6 kommentarer:

  1. Så fina! Jag är också väldigt sugen på att dra iväg en beställning...

    SvaraRadera
  2. Jag har blivit totalt nagellackssmittad av dig! Och jag är inte ett dugg ledsen över det - tvärtom.

    Problemet just nu är jag har blivit totalt betuttad i Zoya, och de är ju inte lätta att hitta har jag märkt. Jag skulle SÅ gärna vilja alla lacken i Ultra Glitter kollektionen från 2009, som du har visat upp bilder på. Astra tror jag det var. Har du något bra tips på var jag kan hitta dem? Har sett dem på e-bay, men känner mig lätt tveksam till att handla där. Särskilt från USA där jag har hört att man kan åka på en massa tull.

    Tack för en toppenblogg!

    SvaraRadera
  3. Kerstin: Ja, de är underbara. Har precis lackat om till Copper Alloy och det är så snyggt!

    Mrs Data: Vad kul att du har blivit smittad! Om du inte vill shoppa från eBay kan jag tipsa om två andra shoppar som är bra: http://www.nailetc.com/ och http://uk.beverlybeaute.com. Sist beställde jag från Nailetc och det gick hur bra som helst! Båda ligger visserligen i USA, men om du försöker hålla din order under 300 kr inkl. frakt så brukar man klara sig från tull. :-)

    SvaraRadera
  4. Dom verkar jättesnygga! Jag har lyckats hålla mig från att köpa dem men jag är nog tvungen om du visar snygga NOTD av dem ;-)

    SvaraRadera
  5. Jag hittade faktiskt en UK-shop, och nu har jag beställt dem! Håller tummarna för att det går bra. Har aldrig handlat på en utlandsbaserad shop förut, så det var nervöst. Tur att man har en älskad make som har lite mer vana vid internationell shopping, som kan hålla handen. :-)

    SvaraRadera
  6. Skulle vara intressant å se Deep Sea Mica;)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!