onsdag 7 december 2016

KBShimmer - Kind of a Big Dill

Det är några veckor sen sist, men i dag tänkte jag vara med på grön onsdag hos Karin. Mitt bidrag är oerhört vackra KBShimmer Kind of a Big Dill som släpptes med vinterkollektionen 2015. En ljuvlig "glasflaskegrön" jelly med prismatiskt glitter i olika storlekar.

Mer min kopp te än så här blir det bara inte. :-)




Formulan var kanonbra och täcker med tre lager. Jag avslutade med ett lager topplack för hållbarhetens skull.

Mitt betyg: 5/5


KBShimmer Kind of a Big Dill is a green jelly with prismatic glitter in different sizes. It was released with the winter collection in 2015 and this is so me! I love it to bits! The formula was great and I did three coats for coverage and finishes with top coat.

16 kommentarer:

  1. Helt suveränt snyggt! Jag tycker grönt är ett superhärligt alternativ till rött på julen, känns sådär att köra rött hela december, lite variation behövs:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, jag kör lika gärna grönt som rött, även fast det blivit tradition att bära rött på själva julafton. :-)

      Radera
  2. Svar
    1. Ja, är så glad att jag klickade hem en flaska. :-)

      Radera
  3. Vilket otroligt vackert lack! Helt och hållet min kopp te också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag förstår verkligen varför det hajpats så.

      Radera
  4. Ha ha, buteljgrön är termen! *Minns nostalgiskt bläddrande i HM-katalogen som barn när buteljgrön, roströd och plommonlila var grejen*.

    Tycker också att färgen och lacket är fantastiskt!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!