måndag 5 december 2016

Depend 7Day - Santa Wishes

Det är inte ens tre veckor kvar till jul (yay!) så det är ju hög tid att fokusera lite på jullack. Dagens lack är från Depend 7Days julkollektion Season Sparkle. Santa Wishes är en tjusig liten sak, juligt röd med mikroglitter.


 
Jag är så svag för röda glitterlack. Glittret är hyfsat diskret i detta, absolut inte diskret att det gränsar mot att vara synligt, men inte heller sådär "in your face"-glittrigt.

Formulan var lagom tjock och trevlig att lacka med. Jag behövde två lager för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 4/5

Depend 7Day - Santa Wishes is part of the Season Sparkle collection. It's a very christmas appropriate red with micro glitter. Not the sparklies among red glitters, but it's not super shy either. I like it, it's beautiful! The formula is nice and easy to polish with and covers in two coats.

5 kommentarer:

  1. Ja det går så fort nu! Jag ser verkligen fram emot julen och att få va ledig så jag är glad att det inte är så långt kvar:) lacket är jättefint, perfekt till jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser också fram emot julen! Mysigast av allt är att sambon är ledig så att vi kan hänga massor. :-)

      Radera

Kommentera gärna!